موراتی: مسی رویای زنده هر کسی است اما از بارسلونا جدا نمی‌شود

موراتی: مسی رویای زنده هر کسی است اما از بارسلونا جدا نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمو موراتی مالک اسبق اینتر قبول دارد که لیونل مسی از بارسلونا جدا نخواهد شد و از سویی بعید می داند که لوتارو مارتینز آرژانتینی به کاتالان ها جواب منفی بدهد.

به گزارش فوتبالی، موراتی مدتها بود که در مورد پیوستن مسی به اینتر صحبت می کرد اما حالا اعتراف می کند که این انتقال بعید است. مالک اسبق نراتزوری ها گفت:" مسی رویای زنده هر کسی است. حتی با این سن همچنان بهترین بازیکن دنیاست. با این وجود از بارسلونا جدا نخواهد شد."

موراتی 75 ساله در مورد جانشین خود استیون ژانگ که جوان ترین مدیر تاریخ باشگاه اینتر است هم صحبت کرد. وی اظهار داشت :" ژانگ یک شخصیت احساسی و باهوش است که با صداقت و مسئولیت پذیری نقش مدیریت را در باشگاه پذیرفته است.حتی بدون در نظر گرفتن سنت و تاریخچه، نحوه پذیرش نقش خود و مسئولیت پذیری که داشته، باعث می شود که از او قدردانی کنم."

وی در این باره که آیا رونالدو و پائولو دیبالا هرگز به اینتر نزدیک بوده اند، گفت:"سوارز بازیکن اسبق اینتر به من توصیه کرد که کریستیانو را بخریم اما خیلی گران بود. از سویی وقتی دیبالا در پالرمو بود، توهیر به من توصیه کرد که او را بخریم. پائولو را خیلی دوست دارم. همه چیز برای فتح قلب دیگران را دارد."

موراتی در مورد بازیکنان جوان مورد نظر اینتر هم صحبت کرد:" تونالی بازیکن فوق العاده ایست اما ما سنسی را داریم. دوست داشتم هالند را بخریم اما لوکاکو را در اختیار داریم."