مربی سابق لوتارو مارتینز: او در بارسلونا موفق خواهد شد

مربی سابق لوتارو مارتینز: او در بارسلونا موفق خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از راهنمایان قدیمی لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر به این مهاجم توصیه کرد تا اینتر را ترک کند و به بارسلونا ملحق شود. 

به گزارش فوتبالی، آدریان روبن فرناندز مدیر آکادمی تیم راسینگ در فوتبال آرژانتین نقشی کلیدی در پیشرفت لوتارو داشت. لوتارو با 22.7 میلیون یورو در تابستان 2018 از راسینگ به اینتر پیوست. آدریان گفت:" لوتارو فردی بسیار باهوش، منظم و متواضع بود.او همیشه می دانست که می خواهد فوتبالیستی حرفه ای باشد و همه کار برای رسیدن به هدف خود انجام داد و هرگز نگاهش از دستیابی به این هدف بزرگ دور نشد. او پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد چرا که از او خواستیم تا با عاشقان راسینگ صحبت کند و در تیم بماند.به او گفتیم که مهمترین کار برایش این است که با ما بماند، اولین بازی خود در راسینگ را داشته باشد و زمانش را در دسته اول آرژانتین سپری کند.خوشبختانه به حرف ما گوش داد و اولین بازی خود در لیگ آرژانتین را در 31 اکتبر 2015 در سن 18 سالگی داشت و جانشین دیگو میلیتو شد."

وی در ادامه بیان کرد :" حقیقت این است که لوتارو در ایتالیا هر چیزی که می توانست ارائه بدهد را نشان داد. او ما را سورپرایز کرد و هر روز همچنان سورپرایز می کند چرا که همیشه بهتر می شود و با وجود این که خیلی جوان است، توانسته به مهاجمی کامل و یک گلزن خالص تبدیل شود.او مشخصاتی مشابه آگوئرو را دارد. معتقدم که مسیر آگوئرو را ادامه خواهد داد اما در طول زمان این را ثابت خواهد کرد. امیدوارم که لوتارو بتواند خودش را ثابت کند. می دانم که همه چیز برایش در بارسا خوب پیش خواهد رفت چرا که در کنار مسی بازی می کند و لوتارو می تواند یک ذخیره ایده آل برای لوییز سوارز باشد. می تواند در بارسا در کنار مسی بازی کند که بهترین بازیکن دنیاست. مسی 32 ساله است و می تواند سه، چهار سال دیگر در اوج باشد. لوتارو و لئو همدیگر را به بهترین شکل درک خواهند کرد."