سانگ: برایم بازی نکردن در بارسلونا مهم نبود، می‌خواستم میلیونر شوم

سانگ: برایم بازی نکردن در بارسلونا مهم نبود، می‌خواستم میلیونر شوم

پایگاه خبری فوتبالی- الکس سانگ بازیکن کامرونی که در حال حاضر پس از فسخ قراردادش با تیم سیون سوییس بدون تیم است، در گفتگویی بیان کرد که در زمان پیوستن به بارسلونا برایش پول از هر چیزی مهمتر بوده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق آرسنال و بارسلونا در صحبت های اخیرش گفته است :" وقتی به آرسنال ملحق شدم در اولین قرارداد حرفه ایم 15 هزار پوند در هفته دریافت می کردم. فکر کنید که به عنوان نوجوان چقدر خوشحال بودم که درامدم از هفته ای چهار هزار یورو به هفته ای 15 هزار یورو می رسید. می توانستم خریدهای بیشتری انجام بدهم، جشن های دیوانه واری بگیرم و ... به تمرین رفتم و پادشاه تیری آنری را دیدم که خودرویی را سوار بود که شبیه جواهر بود. به خودم گفتم که من هم باید صاحب چنین خودرویی شوم و به هر قیمتی آن را می خواستم و .... موفق به خرید آن شدم. اما بعد از دو ماه پشیمان شدم چرا که کل پولم را صرف جنسی کرده بودم که قیمتش به شدت کم شده بود. تصمیم گرفتم به جایش یک تویوتا بخرم. بعد از ان که خودرویم را عوض کردم، آنری از من پرسید که خودرویم کجاست. به او گفتم که آن خودرو در سطح من نبوده است."

ملی پوش کامرونی در ادامه بیان کرد:" اکثر فوتبالیست های جوان بیش از نیازشان خرج می کنند. می دانید که در هشت سال حضور در آرسنال چقدر درامد داشتم؟ قسم می خورم که در چهار سال  آخر تازه درامد پیدا کردم چرا که مبلغ قراردادم بیشتر شداما حقیقت این بود که هرگز 100 هزار پوند هم در حسابم نبود و به هیچ وجه پس انداز نمی کردم. برخی شاید فکر کنند که من یک میلیونر بودم اما این طور نبود."

سانگ در مورد قرارداد پنج ساله خود با بارسلونا در سال 2012 هم صحبت کرد:" وقتی فهمیدم که چقدر درآمد خواهم داشت، تردید نکردم. به همسرم و بچه هایم فکر کردم که بعد از فوتبال من باید زندگی راحتی داشته باشند. با مدیر ورزشی بارسا صحبت کردم و به من گفت که قرار نیست زیاد بازی کنم اما برایم مهم نبود چون قرار بود یک میلیونر شوم.  همیشه گفته ام که یک جوان 20 ساله که سوار یک خودروی فراری می شود، بیچاره است چرا که در 20 سالگی هنوز هیچ کاری نکرده است. اما مرد 50 ساله ای که سوار بنتلی می شود، مرد قابل احترامی است."