کاسرس پس از 60 روز ابتلا به کرونا: ویروس عاشقم شده بود!

کاسرس پس از 60 روز ابتلا به کرونا: ویروس عاشقم شده بود!

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین کاسرس مدافع اروگوئه ای تیم فیورنتینا و بازیکن اسبق بارسلونا و یوونتوس گفت که دو ماه به کرونا مبتلا بوده است و به تازگی بالاخره مطلع شده که بیماری اش به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی، کاسرس در گفتگوی زنده اینستاگرامی گفته است:" اولین علایم را بین 8 تا 15 مارس (نیمه دوم اسفند) داشتم. در روزهای بعدش حس کردم که ویروس به شش هایم رسوخ کرده است. به من گفتند که باید 20 روز در قرنطینه باشم و این ویروس از بدنم خارج می شود اما به نظر می رسید که ویروس عاشقم شده بود و نمی خواست از بدن من بیرون برود."

این مدافع 33 ساله اروگوئه ای در ابتدا علائمی شبیه به سرماخوردگی داشت. آخرین حضور وی در ترکیب فیورنتینا به بازی مقابل اودینزه و قبل از وقفه کرونا برمی گردد. وی در این فصل 20 بازی داشته و یک گل به ثمر رسانده است. کاسرس در ادامه گفت :" بدون آن که خبر داشته باشم، ویروس را 60 روز در بدنم داشتم. بالاخره در دو تست پیاپی نتیجه منفی شد و به انسان جدیدی تبدیل شده ام."

کاسرس، برنده شش دوره قهرمانی لیگ با یوونتوس و یک جام قهرمانی اروپا با بارسلونا است که به نظر می رسد پس از مبارزه ای طولانی توانسته کرونا را شکست بدهد.