مسیگر: اگر خارجی‌ها به قرارداد متعهد نباشند از آنها شکایت می‌کنیم

مسیگر: اگر خارجی‌ها به قرارداد متعهد نباشند از آنها شکایت می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی-مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: اگر خارجی‌ها به قرارداد متعهد نشوند از آنها شکایت می‌کنیم، اما آنها مشکلی بابت بازگشت ندارند.

به گزارش فوتبالی، سعید مسیگر در گفت‌وگویی، در خصوص از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در آینده‌ای نزدیک، اظهار داشت: منتظر هستیم سازمان لیگ زمان از سرگیری تمرینات را اعلام کند. پس از آن زمان شروع تمرینات را به بازیکنان اعلام می‌کنیم. ما در جایگاهی نیستیم که بتوانیم برای تعطیلی یا ادامه لیگ تصمیم بگیریم. همه حرف ما خطرات ویروس کرونا بود.

وی ادامه داد: بار‌ها مصاحبه کردم و با سازمان لیگ نامه‌نگاری کردیم و نظرمان را در مورد تعطیلی لیگ گفتیم. ما از دو منظر به موضوع لیگ برتر نگاه کردیم. یکی به لحاظ سلامت بازیکنان و افراد شاغل در فوتبال و دیگری بحث فنی. در بحث دوم ما مشکلی برای ادامه لیگ نداریم. شاید خیلی‌ها فکر کنند شاهین بوشهر به خاطر موقعیت خود در جدول رده‌بندی خواهان تعطیلی مسابقات بود، ولی اصلا این‌طور نیست. تنها دلیل ما برای تعطیلی لیگ بحث سلامت جامعه و بازیکنان‌مان است.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به بازگشت بازیکنان و مربیان خارجی تیمش به ایران، تصریح کرد: به سفارت‌خانه‌ها نامه ارسال کردیم و خواهان فراهم کردن مقدمات بازگشت آنها به ایران شدیم. آنها مشکلی برای بازگشت به ایران ندارند. این افراد با ما قرارداد دارند و باید طبق قرارداد عمل کنند. لیگ ما حرفه‌ای است، این‌طور نیست که یک نفر دل‌بخواهی برای بازگشت یا عدم بازگشت تصمیم بگیرد. همانطور که وقتی ما به تعهدات‌مان عمل نکنیم از ما شکایت می‌کنند آنها هم اگر تابع تصمیمات باشگاه نباشند و به قرارداد متعهد نشوند از آنها شکایت می‌کنیم. البته خارجی‌های تیم ما مشکلی برای بازگشت به ایران ندارد و سرمربی ما انسان متعهدی است.

مسیگر در مورد وجود چند تیم در شهرهای باوضعیت قرمز و اینکه آنها باید میزبان حریفان خود باشند، خاطرنشان کرد: در مورد استان‌های قرمز هم قطعا راهکاری ارائه می‌دهند. شاید در شهر دیگری بازی کنند. به هر حال نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم، چون نمی‌توانم در مورد سازمان لیگ و دیگر باشگاه‌ها تصمیم بگیرم. من فقط به عنوان مدیرعامل باشگاه شاهین در مورد تیم خودم اظهارنظر می‌کنم.

7655