آمار رویایی شاگردان فلیک؛ بایرن مونیخ برای تفریح گل می‌زند!

آمار رویایی شاگردان فلیک؛ بایرن مونیخ برای تفریح گل می‌زند!

خبرگزاری فوتبالی – بایرن مونیخ تحت هدایت فلیک این روزها بی‌نظیر کار کرده و ثابت کرده می‌خواهد در اوج بماند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، بایرن مونیخ در جریان بازی روز گذشته خود توانست به رکورد ۵۰ گل زیر نظر هانسی فلیک برسد تا با برد خودش با خیال آسان‌تری به ادامه بازی‌ها بپردازد.
حالا ۱۶ بازی (در تمام رقابت‌ها) است که فلیک روی نیمکت بایرن نشسته و کم‌کم می‌توان او و عملکردش را بررسی کرد اما چیزی که او را با دیگر مربیان متمایز کرده آمار هجومی باواریایی‌ها است. ۵۰ گل زده در ۱۶ بازی میانگین ۳.۱ گل در هر بازی را بر جای می‌گذارد که بهتر از هر مربی دیگری در تاریخ بوندس‌لیگا است. بایرن آن‌قدر گل زده و برنده شده که می‌توان گفت آن‌ها دیگر از گلزنی به عنوان تفریح استفاده می‌کنند.
لواندفسکی که شب گذشته اولین گل بایرن را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند توانسته ۱۲ گل از این آمار (نزدیک به یک‌چهارم) را بزند تا در کنار گرد مولر رکورد ۲۶ گل در ۲۶ مسابقه بوندس‌لیگایی در یک فصل را بر جای بگذارد. این مسئله می‌تواند موفقیت فلیک در بایرن را نشان دهد که در ۱۶ بازی اخیر شکستی نداشته و در ۱۲ بازی بوندس‌لیگایی ۱۱ برد کسب کرده است.
شاگردان فلیک حالا اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای پیدا کرده‌اند و این مسئله می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا در جریان بازی دو هفته آینده‌شان مقابل دورتموند با انرژی خوبی وارد زمین شوند.

1101