بادامکی: فشردگی مسابقات باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان می‌شود

بادامکی: فشردگی مسابقات باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان می‌شود

خبرگزاری فوتبالی-بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی بازیکنان که فشار زیادی به بدن خود وارد می‌کنند با شروع و فشردگی بازی‌ها دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند.

به گزارش فوتبالی،حسین بادامکی در گفت‌وگویی، در خصوص احتمال برگزاری مسابقات در اواخر خرداد، اظهار داشت: قطعا باید بازی‌ها را برگزار کنند. تمام مشاغل در کشور شروع به کار کردند و اینکه بخواهند به خاطر ویروس کرونا فوتبال را تعطیل نگه دارند اصلا خوب نیست. شاید این ویروس در کشور ما همچنان وجود داشته باشد، اما با رعایت نکات بهداشتی می‌توان مسابقات را برگزار کرد.

وی در خصوص اینکه اگر با شروع مسابقات باز هم بازی‌ها متوقف شود، تصریح کرد: اگر مسابقات را شروع کنند و دوباره مجبور شوند بازی‌ها را تعطیل کنند، مانند لیگ فرانسه قهرمان و تیم‌هایی که سهمیه گرفتند و تیم‌های صعود کننده و سقوط‌کننده را هم باید مشخص کنند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه مسابقات به صورت فشرده برگزار خواهد شد عنوان کرد: قطعا با فشردگی مسابقات آسیب‌دیدگی‌های بازیکنان هم زیاد خواهد شد. بازیکنان همه تیم‌ها با یکدیگر یکسان نیستند و قطعا برخی بازیکنان که فشار زیادی به بدن خود وارد می‌کنند دچار آسیب دیدگی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسابقات با سلامتی کامل بازیکنان و کادرفنی آغاز شود و به همین صورت هم به پایان برسد و تکلیف تمام تیم‌ها روشن شود.

7655