حاشیه‌های پرشمار خسه ادامه دارد؛ پنجمین فرزند از سومین همسر سابقش!

حاشیه‌های پرشمار خسه ادامه دارد؛ پنجمین فرزند از سومین همسر سابقش!

پایگاه خبری فوتبالی - در سال 2014 به نظر می رسید که خسه رودریگز محصول آکادمی رئال مادرید آینده درخشانی پیش رویش داشته باشد اما هر چقدر زمان سریع تر گذشت، اخباری که در مورد حاشیه هایش منتشر شد بیشتر از اخبار فوتبالی او بود و عملا از نظر مسیر فوتبالی یک سراشیبی کامل را در تیم هایی نظیر پاریسن ژرمن، لاس پالماس، استوک سیتی، بتیس و اسپورتینگ طی کرد و هر سال اوضاعش بدتر از سال قبلش شد.

به گزارش فوتبالی، خسه رودریگز در دوران قرنطینه با دو تن از همسران سابق خود در شبکه های اجتماعی درگیر شده بود: ملودی سانتانا مادر دو فرزند اولش و آئورا رویز مادر فرزند سومش که هر دو معتقد بودند که خسه به وظایف پدری خود برای بچه هایش عمل نمی کند. حالا خبر می رسد که او از سومین همسرش هم صاحب فرزندی دیگر شده است تا به نظر برسد که باید منتظر درگیری سومین زن با او در شبکه های اجتماعی باشیم!

خسه به تازگی از جانیرا بارم، مدل کاتالونیایی جدا شده است چرا که هر دو تصاویر مشترکشان را در شبکه های اجتماعی پاک کردند اما جانیرا اعلام کرده است که از خسه باردار است. این زوج در زمستان گذشته صاحب اولین فرزند مشترکشان به نام کنای شدند اما حالا جانیرا خبر داده است که به زودی پنجمین فرزند خسه را هم به دنیا خواهد آورد. جانیرا در صفحه اینستاگرامش بارداری خود را این گونه اعلام کرده است:" مامان همیشه در کنار تو خواهد بود و در طوفان، آفتاب یا باران همیشه تو را همراهی خواهد کرد. نیرو و انگیزه تنها چیزی است که ما داریم."

به هر صورت به نظر می رسد که حاشیه های خسه 27 ساله تمامی ندارد، بازیکنی که زمانی قرار بود ذخیره کریستیانو رونالدو در رئال مادرید باشد و حالا یک ناکام تمام عیار است.