جلسه غیرقانونی برای برکناری رئیس هیأت فوتبال قم!

جلسه غیرقانونی برای برکناری رئیس هیأت فوتبال قم!

خبرگزاری فوتبالی- مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر از بررسی مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم در شورای حکمیت ورزش کشور داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رسول منعم درباره اینکه او را به صورت رسمی به مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم دعوت نکرده بودند، گفت: بنده قبلا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کردم چنانچه لیست اعضای حاضر در مجمع برای من ارسال نشود و شبهات را برطرف نکنند، برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان را جایز نمی‌دانم.

 

او ادامه داد: با اینکه من قبلا این موضوعات را گفته بودم، اما دوستان امروز به قم آمدند و مجمع را برگزار کردند؛ وقتی هم دست به این کار می‌زنند هم همین می‌شود و این شبهات به وجود می‌آید.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: رسمی بودن یا نبودن برگزاری این مجمع را ما به وزارت ورزش اعلام می‌کنیم و وزارت به همراه شورای حکمیت، تصمیم‌گیری کرده و موضوع را بررسی می‌کنند. در این باره توضیح بیشتری نمی‌دهم و منتظر رای شورای حکمیت می‌مانیم. در هر صورت، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت این کار را انجام دهد!

 

منعم تصریح کرد: او در خصوص اینکه شکایتی از برگزاری این مجمع به وزارت ورزش و جوانان خواهد داشت یا خیر، اظهار کرد: من گزارش‌های لازم را به وزارت ورزش می‌دهم و می‌گویم که آقایان احترام و ارزشی برای ما قائل نشدند. وزارت هم مواردی که ما می‌گوییم را بررسی می‌کند و در شورای حکمیت تصمیم‌گیری خواهد کرد

.

او تاکید کرد: قانون می‌گوید که ابهامات باید با هماهنگی دو طرفه برطرف شود. قانون می‌گوید دو مسؤول(یکی از فدراسیون فوتبال و یک نفر از اداره کل ورزش و جوانان استان) به‌عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع هستند و به نوعی اگر نایب رئیس نباشد، مجمع غیرقانونی است. حضور دومی، وجاهت جلسه را نشان می‌دهد که متاسفانه در قم این اتفاق نیفتاد.

7413