البر: نیمار برخورد بدی با بارسلونا داشت و نباید جدا می‌شد

البر: نیمار برخورد بدی با بارسلونا داشت و نباید جدا می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی - جیووانی البر زمانی یک ستاره سرشناس در فوتبال اروپا بود که در بایرن مونیخ بازی می کرد اما تقریبا 20 سال پیش تصمیم گرفت که زندگی خود را عوض کند و به جای فوتبال به سراغ کشاورزی و زراعت برود.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در مستندی جالب به زندگی جدید ستاره سابق فوتبال برزیل پرداخت. البر در سال 1999 با توصیه پدرش یک زمین کشاورزی در سائوپائولو خرید و بعد از بازنشستگی خود و بین سالهای 2003 تا 2005 نیز دو مزرعه در سن ژوزه و پارایسو خرید. او در مجموع نزدیک هزار هکتار زمین زراعتی دارد. البر که بین سالهای 1997 تا 2003 در بایرن 133 گل زده بود حالا به بهانه شروع دوباره بوندسلیگا مصاحبه ای تلفنی با رادیو کادنا سر اسپانیا داشت که در مورد نیمار گفت :" نیمار نباید به بارسلونا برگردد چرا که برخورد بسیار بدی با این تیم داشت. بازیکنی که می خواست بهترین بازیکن دنیا شود نباید به پاریسن ژرمن می رفت."

البر در مورد وینیسیوس و رودریگو گوئس دو هموطنش در رئال مادرید هم صحبت کرد و گفت :" به نظرم وینیسیوس کمی بهتر از رودریگو است اما هر دو سعی می کنند تا در لالیگا موفق شوند و خودشان را ثابت کنند."

وی از این که فوتبال در آلمان از سر گرفته شده ابراز خرسندی کرد و در مورد این که زمانی می توانسته به رئال مادرید ملحق شود گفت :" می دانستم که در اسپانیا به خصوص از جانب رئال مادرید و والنسیا تمایلی به خرید من وجود دارد. وکیلم در جریان این پیشنهادها بود اما من می خواستم در بایرن مونیخ بمانم."