هواداران خشمگین مارسی، مدیر تیمشان را به مرگ تهدید کردند

هواداران خشمگین مارسی، مدیر تیمشان را به مرگ تهدید کردند

پایگاه خبری فوتبالی - مشکلات برای المپیک مارسی به شکل عجیبی در روزهای اخیر درآمده است. پس از آن که آندونی زوبیزارتا از سمت مدیر ورزشی کنار رفت حالا خبر می رسد که آندره ویلاش بواش مربی پرتغالی نیز از تیم فرانسوی جدا خواهد شد. این مسائل هواداران مارسی را به شدت عصبانی کرده است و برخی از آنها حتی ژاک هنری آیرائود، مدیر باشگاه را به مرگ تهدید کرده اند.

به گزارش فوتبالی، آیرائود جمعه گذشته از برخی از هواداران افراطی مارسی با تهدید به مرگ مواجه شد چرا که هواداران از صحبت هایی که مدیر تیمشان در مصاحبه با رادیو مونته کارلو به زمان آورده بود، به شدت عصبانی بودند. در این صحبت ها، مدیر مارسی گفته بود که او عامل رفتن زوبیزارتا نبوده و همه تلاش خود را انجام داده تا مدیر ورزشی تیمش که بازیکن اسبق بارسلونا بوده را حفظ کند.

اکیپ گزارش داده است که ایرائود بیش از 30 تهدید به مرگ در شبکه های اجتماعی در طول جمعه شب دریافت کرده است. باشگاه فرانسوی تحت مدیریت آیرائودل با 210 میلیون یورو ضرر مالی در سه سال مواجه شده است و به نظر می رسد که این مسئله در کنار اتفاقات روزهای اخیر صبر هواداران مارسی را لبریز کرده است.