لو رفتن تصاویر مهاجم آرسنال در حال استعمال «هیپی کراک»

لو رفتن تصاویر مهاجم آرسنال در حال استعمال «هیپی کراک»

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی آرسنال به نظر می رسد که علاقه زیادی به ماده مدری به نام "هیپی کراک" یا همان "گاز خنده" دارد.

به گزارش فوتبالی، این ماده مخدر در بریتانیا قانونی است هر چند که فروش آن به افراد زیر 18 سال غیرقانونی است. نوع مصرف این ماده این است که آن را درون یک بادکنک پر می کنند و درون دهانشان خالی می کنند. یک سال و نیم پیش برخی بازیکنان آرسنال به خاطر انجام چنین کاری خبرساز شده بودند و حالا نوبت لاکازت است که دوباره مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.

در آن زمان باشگاه آرسنال به همه بازیکنان حاضر در ویدیوها تذکر داد که لاکازت هم یکی از آنها بود. در ویدیوی جدیدی که از مهاجم فرانسوی منتشر شده، او در خانه اش حضور دارد و به رپ فرانسوی گوش می دهد. به نظر می رسد که او این تصاویر را از طریق تلفن همراه برای دوستانش فرستاده و همین باعث شده تا لو رفتن تصاویر استعمال "گاز خنده" توسط وی جنجال ساز شود.

باشگاه آرسنال واکنشی به این جنجال جدید نداشته هر چند که احتمالا این بازیکن با جریمه نقدی مواجه شده است. با وجود آن که مصرف این ماده مخدر قانونی است اما بازیکنان تیمی نظیر آرسنال باید برای افراد جامعه الگو باشند و به همین خاطر چنین رفتاری شایسته بازیکنی نیست که با رفتن اوبامیانگ نقشی محوری تر را در تیم لندنی ایفا خواهد کرد.