موفقیت و درخشش پسران مدافع سابق بارسلونا در دنیای فوتبال

موفقیت و درخشش پسران مدافع سابق بارسلونا در دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - دیروز فوتبال از سر گرفته شد و مارکوس تورام یکی از چهره های شاخص مسابقات بود. بازیکن تیم زیر 21 سال فرانسه گل دوم مونشن گلادلاخ را در پیروزی ارزشمند این تیم مقابل آینتراخت فرانکفورت با نتیجه سه بر یک به ثمر رساند تا تیمش بتواند یک بازگشت درخشان پس از پایان قرنطینه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مارکوس پسر بزرگ لیلیان تورام اسطوره فوتبال فرانسه و بازیکن اسبق بارسلونا است که فصل خوبی را در فوتبال اروپا داشته است. این بازیکن در 27 بازی هفت گل زده و هشت پاس گل داده و به بازیکنی کلیدی در تیمی تبدیل شده که در حال حاضر در رتبه سوم بوندسلیگا جای دارد. مارکوس، بازیکن سابق گنگام وینگری است که با قدرت بدنی و سرعت بالایی بازی می کند و قدرت دریبل زنی بی نظیری دارد و پیش از این خودش را در رده های پایه تیم ملی فرانسه، گنگام و سوشو ثابت کرده است.

اما مارکوس تنها پسر لیلیان نیست که نامش را سر زبان ها انداخته است. خفرن 19 ساله این فصل در ترکیب اصلی نیس جای افتاده است. تیمی که فصل را به عنوان تیم پنجم فصل لیگ فرانسه به اتمام رساند. خفرن بر خلاف مارکوس در پست هافبک میانی بازی می کند که بازیخوانی خوبی دارد. او به عنوان هافبک دفاعی توانسته از مصدومیت هم تیمی هایش استفاده کند و در سال 2020 در ترکیب تیم پاتریک ویرا توانسته چهارده بازی داشته باشد. شاید بازی خفرن کمتر از مارکوس به چشم بیاید اما قطعا یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال فرانسه است.