رئیس هیات مدیره بادران: باشگاه مس اشتباه کرد بیانیه داد/ با ربیعی مشکلی ندارم

رئیس هیات مدیره بادران: باشگاه مس اشتباه کرد بیانیه داد/ با ربیعی مشکلی ندارم

خبرگزاری فوتبالی- رئیس هیئت مدیره باشگاه بادران گفت: قرار به بیانیه منتشر کردن بود من هم می‌توانستم بیانیه بدهم، باشگاه مس اشتباه کرد بیانیه داد.

به گزارش فوتبالی، فریدون قربانیان در گفت‌وگویی، در خصوص از سرگیری مسابقات فوتبال اظهار داشت: لیگ باید شروع شود همه جای دنیا تصمیم گرفتند تا لیگ‌هایشان را شروع کنند ایران هم باید این کار را انجام می‌داد. ما موافق این هستیم لیگ شروع شود. با تمام هزینه‌های انجام شده باید لیگ به سرانجام برسد.هر چند بدون تماشاگر درآمدی برای کسی وجود ندارد ولی حداقل این است که احقاق حق می‌شود و تیم‌های صعود و سقوط کننده مشخص می‌شوند.

وی در رابطه با صحبت‌های گذشته‌اش در خصوص محمد ربیعی و مشکلات پیش آمده عنوان کرد: مشکلی بین ما پیش نیامده است اگر آنها بیانیه‌ای داده‌اند اشتباه کرده‌اند. قرار به بیانیه منتشر کردن باشد من هم باید بیانیه بدهم. به عنوان درد و دل گفتم این اتفاق رخ داده است که او اشتباهی کرده  و تیم صعود نکرده است. این موضوع در مجموعه ما پیش آمده است و در همه جا این اتفاق رخ می‌دهد. ببینید سال گذشته قهرمان نیم‌فصل توانسته است صعود کند بررسی کنید اگر درست بوده است من حرفی نمی‌زنم. بازی‌ها باید ادامه پیدا کند و هر تیمی که لایقش است صعود کند.

قربانیان در خصوص برگزاری لیگ در فصل آینده خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها در فصل آینده نه قراردادی بسته‌، نه برنامه‌ریزی کرده‌ اند و حتی بازیکنان‌ نمی‌دانند که چه کاری می‌خواهند انجام دهند.برای فصل آینده مشکلی نداریم که کلا لیگ را تعطیل کنند ولی لیگ امسال نباید نیمه‌کاره رها شود، ما مخالف این هستیم.

وی در رابطه با تمرینات تیم بادران گفت:‌ شرایط خوبی داریم با فرهاد کاظمی نمی‌شود خوب نباشیم، تمرینات‌مان را به صورت مجازی پیگیری می‌کنیم و 100درصد به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

7655