اقدام زیبای فن‌دایک و سوارز؛ کمک مالی به باشگاه سابق با خرید بلیت بازی‌ها

اقدام زیبای فن‌دایک و سوارز؛ کمک مالی به باشگاه سابق با خرید بلیت بازی‌ها

خبرگزاری فوتبالی – لوئيس سوارز و ویرجیل فن‌دایک با خرید بلیت‌های فصل آینده خرونینخن به این باشگاه کمک مالی می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، با شیوع کرونا اقتصاد در همه‌جای دنیا دچار اختلال شد و حتی بسیاری از مردم کار خود را از دست دادند. فوتبال هم از این مسئله لطمه خورد. باشگاه‌های بزرگ اروپایی مجبور شدند از بازیکنانشان بخواهند دستمزدهای خود را در این دوران (به دلیل عدم برگزاری فوتبال و کاهش درآمدها) کاهش دهند و حتی بسیاری از باشگاه‌ها در دسته‌های پایین‌تر هم با مشکلاتی جدی مواجه شدند.
در همین راستا اما چند بازیکن سابق تیم خرونینخن که متوجه شدند این تیم هلندی به شدت از لحاظ مالی دچار مشکل شده به کمک تیم سابقشان پرداختند.
روز گذشته ویرجیل فن دایک در یک پست در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: «در این دوران سخت به خرونینخن کمک می‌کنم و ۴ سری از بلیت‌ بازی‌های فصل آینده را خریداری می‌کنم. این بلیت‌ها بین هوادارانی که توانایی خرید ندارند توزیع می‌شود.»
در انجام این اقدام و کمک به خرونینخن، ویرجیل فن‌دایک تنها نبود. لوئیس سوارز هم در استوری اینستاگرامش از این حرکت حمایت و اعلام کرد به خرونینخن کمک می‌کند. اریک نولند و هانس هاته‌بوئر هم می‌خواهند با خرید بلیت فصل آینده به باشگاه خرونیخن کمک کنند تا ثابت کنند باشگاهی که در آن رشد کرده‌اند را از یاد نبرده‌اند.
خرونینخن در حال حاضر در رده نهم جدول لیگ هلند قرار دارد.

1101