پاوارد پیش از اولین بازی بایرن مونیخ: برای شادی هواداران بازی می‌کنیم

پاوارد پیش از اولین بازی بایرن مونیخ: برای شادی هواداران بازی می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی –روز گذشته اولین بازی‌‌ها از هفته بیست و ششم بوندس‌لیگا پس از دوران قرنطینه برگزار شد و امروز این‌ بازی‌ها ادامه می‌یابد. بنجامین پاوارد پیش از برگزاری دیدار امروز بایرن مونیخ مقابل یونیون برلین اعلام کرده بازیکنان برای شادی هواداران بازی می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، بنجامین پاروارد، بازیکن تیم بایرن مونیخ که به تازگی به این تیم پیوسته از بازگشت فوتبال خوشحال است. او به نشریه اکیپ فرانسه گفته: حتی اگر تماشاگران نباشند هم می‌توان با فوتبال کاری کرد که حواس مردم پرت شود. هواداران زیادی منتظر بازگشت فوتبال بودند و این مسئله حتی برای کسانی که مبتلا شده‌اند هم می‌تواند خوب باشد.
پاوارد در ادامه گفت: فوتبال ورزشی دیدنی است. یک تکنیک و یا یک گل می‌تواند در آن احساسات به وجود بیاورد. اگر به خاطر همین مسئله هم باشد من به خودم می‌گویم که می‌توانیم مفید باشیم و باید برای هواداران بازی کنیم.
مدافع فرانسوی بایرن مونیخ در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا از فرصت‌های زیادی که به او داده شده و بیشتر از حد انتظار در بارین در ترکیب اصلی قرار گرفته شگست زده شده است پاسخ داد: شگفت زده؟ من شگفت زده نشده‌ام اما منتقدانم چرا! من به یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا آمده‌ام تا بازی کنم. هر روز برای جایگاهم می‌جنگم. بایرن باشگاه مناسبی برای من است زیرا ارزش‌هایمان مشترک است. وقتی به بایرن بپیوندید تاریخ را حس می‌کنید. شما باید کار کنید و سخت‌گیر باشید. اگر این کار را کنید آلمانی‌ها شما را دوست خواهند داشت.

1101