رونالدو برای دوران بازنشستگی یک عمارت هفت میلیون یورویی می‌سازد

رونالدو برای دوران بازنشستگی یک عمارت هفت میلیون یورویی می‌سازد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس تصمیم گرفته است که در یکی از مکان های اقامتی مشهور کشور پرتغال، یک عمارت جدید بسازد.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی یوونتوس با پرداخت 6.5 میلیون پوند یک زمین بسیار بزرگ را در شهر لیسبون خریده است و در نظر دارد که در این مکان یک عمارت شیک شامل سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده بسازد.

ستاره پرتغال در محله "کینتا دامارینیا" زمینی را به ارزش هفت میلیون پوند خریداری کرده است. در حال حاضر ساخت و ساز در این زمین آغاز شده است و کوریو دامانیا گزارش داده است که این عمارت جدیدترین سرمایه ستاره پرتغالی خواهد بود. برخی رسانه ها ادعا کرده اند که رونالدو قصد دارد از این ملک به عنوان سرمایه استفاده کند اما نشریه محبوب تی وی 7 دیاس گزارش داده است که ستاره یوونتوس می خواهد این عمارت را برای دوران بعد از بازنشستگی خود آماده کند.

یکی از همسایه های این زمین می گوید که به تازگی دور این ملک فنس کشیده شده است و رونالدو آن را خریداری کرده است و ستاره پرتغالی می خواهد در پایان دوران فوتبالش به همراه خانواده اش در آن جا زندگی کند. محله "کینتا دامارینیا" نیم ساعت تا فرودگاه لیسبون و ده دقیقه تا مرکز شهر ساحلی کاسکایس فاصله دارد.

رونالدو یک عمارت با هفت اتاق با چشم انداز اقیانوس اطلس را نیز در منطقه فونچال دارد که مادرش و برادرش هوگو در آن جا زندگی می کنند.