مطبوعات جهان: هالند، قاتلی با چهره بچگانه و جانشین رونالدو

مطبوعات جهان: هالند، قاتلی با چهره بچگانه و جانشین رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - بوندسلیگا اولین لیگ بزرگی است که درهایش را به روی فوتبال در پایان دوران کرونا باز کرد. بازی دورتموند و شالکه به عنوان دربی روهر گل سرسبد شروع دوباره بوندسلیگا بود که تیم زردپوش با نتیجه چهار بر صفر مقابل شالکه به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند نشان داد که وقفه کرونا نیز چیزی از آمادگی اش کم نکرده و همچنان سرحال و آماده است تا به تیمش خدمت کند. جواهر 19 ساله نروژی فقط به 28 دقیقه نیاز داشت تا گل اول بازی را به ثمر برساند. او در این بازی نه تنها گل زد بلکه پاس گل داد و روی گلهای دیگر هم نقش داشت تا شب درخشانش را کامل کند.

سایت آلمانی سودوشه زیتونگ در تمجید از هالند نوشته است:" به یک شخصیت بی دغدغه و 19 ساله نیاز بود تا اولین گل به ثمر برساند. بوندسلیگا با توقعات بزرگی آغاز شد اما این فشارها روی ارلینگ هالند تاثیری نگذاشت. او همان کاری را انجام داد که از بدو تولد انجام داده است: گلزنی. این مهاجم به رکورد ده گل در 9 بازی در بوندسلیگا رسید."

بازیکن نروژی در این فصل مجموعا در سالزبورگ و دورتموند در 34 بازی 41 گل به ثمر رسانده است. از سویی نشریه پرتغالی ابولا نیز نوشته است:" تورگان هازارد در دقیقه 29  پاسی را به "قاتلی با چهره بگانه" داد تا ارلینگ هالند با خونسردی ثابت کند که می تواند یک جانشین خلف برای رونالدو باشد. این یک لحظه زیبای فوتبالی با تماشاگران یا بدون آنها ، با ماسک یا بدون آن بود."

نشریه فرانسوی اکیپ و نشریه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت نیز به تمجید از هالند پرداختند. نشریه فرانسوی نوشته است:" هالند، مهاجم نروژی دورتموند اولین گل را در بازگشت به بوندسلیگا به ثمر رساند. همان کاری که از او انتظار می رفت."  و نشریه ایتالیایی نوشت:" هالند و دورتموند، یک نمایش آرام. بازیکن نروژی نشان داد که بوندسلیگا به درستی به فاز دو رسیده و به فوتبال خوشامد گفت."