کروس: هرگز من را در لیگ چین نخواهید دید

کروس: هرگز من را در لیگ چین نخواهید دید

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید مطمئن است که تا پایان قراردادش یعنی تا سال 2023 در برنابئو ماند و بعد از ان در مورد آینده اش تصمیم می گیرد. او در مورد شروع دوباره بوندسلیگا هم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کروس در مصاحبه با یورو اسپورت گفت که تا پایان قرارداد فعل خود در رئال مادرید می ماند و افزود:"قطعا تلاش می کنم در این سه سال در رئال مادرید باشم. در آن زمان و در سن 33 سالگی می توانم از خودم بپرسم که چه شرایطی دارم و شرایط بدنم چطور است. انگیزه بالایی دارم."

بازیکن آلمانی می گوید که حاضر نیست برای پایان فوتبالش به لیگی نظیر لیگ چین برود. وی اظهار داشت:"قطعا  هرگز این تیتر را نخواهید خواند که «کروس به چین می رود» یا مشابه این چیزها."

بازیکن اسبق بوندسلیگا در مورد شروع دوباره فوتبال در بوندسلیگا هم صحبت کرد و گفت:" در اسپانیا همه از این شرایط نگران هستند و امیدواریم که اولین لیگی که کارش شروع شده ناکام نماند و تاثیر مثبتی روی بقیه لیگ ها بگذارد. تمرینات را به تازگی اغاز کردیم اما برخورد فیزیکی نداشتیم. شرایط عجیبی است. تمرین عجیبی داشتیم. همدیگر را می بینیم اما نمی توانیم به همدیگر نزدیک شویم اما چاره دیگری جز این نداریم."