سارقان می‌خواستند سگ نامزد دله الی را بکشند

سارقان می‌خواستند سگ نامزد دله الی را بکشند

پایگاه خبری فوتبالی - سارقانی که هفته گذشته وارد منزل دله الی مهاجم تاتنهام شدند، تهدید کرده بودند که اگر جواهرات یک میلیون پوندی در اختیار آنها قرار داده نشود، سگ نامزد دله الی را می کشند.

به گزارش فوتبالی، در زمانی که سارقان چاقو به دست وارد خانه دله الی شدند، نامزدش روبی می نیز در آن جا حضور داشت. حالا دیلی استار گزارش داده است که سارقان سه ساعت به ارزش هر کدام 350 هزار پوند و جواهرات مختلف را به سرقت برده اند و تهدید کرده بودند که اگر این جواهرات و ساعت ها در اختیارشان گذاشته نشود، سگ خانواده را با چاقو می کشند.

این سارقان به دله الی مهاجم تاتنهام حمله فیزیکی داشتند و حتی تهدید کرده بودند که هر کسی که با آنها همکاری نداشته باشد را مورد ضرب و جرح فیزیکی قرار خواهند داد. آنها حتی تهدید کرده بودند که اگر شرایط مطابق خواسته شان پیش نرود، سگی که متعلق به روبی بود را می کشند.

این زوج، سگ مذکور را به خاطر بازی کارتی محبوب دله الی ، "اونو" نام نهاده اند. روبی در پیامی از هوادارانش تشکر کرده بود و نوشته بود:" ممنون از همه کسانی که حال من را پرسیده اند. تجربه وحشتناکی بود اما در حال حاضر همه ما در شرایط امن قرار داریم."

دله الی 24 ساله در لحظه سرقت به همراه نامزدش روبی، برادر ناتنی اش هری ، نامزد برادرش و یکی از دوستان مردش در خانه حضور داشت که گروهی با ماسک در ساعت 12:30 بامداد چهارشنبه وارد خانه آنها شدند و اشیایی به ارزش بیش از یک میلیون پوند را به سرقت بردند.