دورتموند 4-0 شالکه؛ جشنواره گل برای شکست کرونا

دورتموند 4-0 شالکه؛ جشنواره گل برای شکست کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - اولین بازی بوندسلیگا در دوران پایان قرنطینه دربی روهر میان شالکه و دورتموند بود که با پیروزی تیم زردپوش آلمانی با نتیجه چهار بر صفر به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، آلمان در میان لیگ های بزرگ نقش پیشگام را در شکست کرونا دارد و دوره جدید مسابقات را با دربی روهر آغاز کرد. این اولین بازی در دو ماه اخیر در بوندسلیگا بود که دورتموند با یک جشنواره گل این بازی را به پایان رساند.

ارلینگ هالند به فرم خوبش ادامه داد و گلزنی کرد تا به  رکورد بی نظیر 13 گل در 12 بازی برای دورتموند برسد. تورگان هازارد و گررو (دو بار) بقیه گلها را به ثمر رساندند تا دورتموند یک پیروزی قاطعانه را به دست بیاورد و نشان بدهد که می خواهد به رقیبی جدی برای بایرن مونیخ برای قهرمانی بوندسلیگا تبدیل شود.

از سویی لایپزیش که در رده سوم بوندسلیگا جای دارد  با نتیجه یک بر یک مقابل فرایبورگ به تساوی خانگی رضایت داد. این تیم قبل از قرنطینه برد بی نظیری را مقابل تاتنهام کسب کرده بود و به نظر می رسد که وقفه مسابقات باعث شده تا لایپزیش تمرکزش را از دست بدهد.

به هر صورت بوندسلیگا به هر شکلی که بود مسابقاتش را آغاز کرد و با وجود تدابیر شدید بهداشتی، دربی روهر جذاب و پرگل از آب در آمد.