استاندار البرز با انتقال تیم راه آهن تهران به البرز موافقت کرد

استاندار البرز با انتقال تیم راه آهن تهران به البرز موافقت کرد

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز چهارشنبه در شورای عالی ورزش استان البرز افزود: با
کلیات استقرار تیم راه آهن تهران در البرز موافقت می شود تا ضمن احصاء شرایط، در کارگروهی تخصصی جزئیات آن بررسی و تفاهم نامه مشترک بین این باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز مبادله شود.
وی ادامه داد:استعدادهای ورزشی در این استان فراوان است و توجه ویژه ای به استعدادهای منطقه ای ورزش می شود.
رییس شورای عالی ورزش استان با اشاره به نقش حضور باشگاه راه آهن در رشد و توسعه استان البرز گفت: تا پیش از این 10 سال تیم سایپا مهمان استان البرز بود اما شاهد هیچ گونه تحولی از قِبَل حضور این تیم در استان نبودیم، اکنون که زمینه حضور تیم راه آهن تهران در البرز فراهم است، این تیم باید از تجربیات تیم سایپا در البرز استفاده کند و اشتباهات گذشته را تکرار نکند.
وی افزود: با تصویب مصوبات شورای عالی ورزش استان به نوعی از ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی این استان و مدال آوران المپیک حمایت می شود.
استاندار البرز گفت: سنجش توانایی های ورزشی بانوان دستگاه های اجرایی استان در رشته های مختلف از دیگر مصوبات شورای عالی ورزش البرز است .
وی اضافه کرد:بر اساس طرح پیشنهادی تعدادی از بانوان شاغل در ادارات استان احصاء استعدادهای ورزشی خواهند شد.
استاندار البرز تشکیل کارگروهی ذیل معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را به منظور بررسی وضعیت استعدادهای ورزشی را از دیگر مصوبات شورای عالی ورزش استان برشمرد.
8029/1535

انتهای پیام /*