کیه‌لینی: سطح کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا متفاوت است

کیه‌لینی: سطح کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا متفاوت است

خبرگزاری فوتبالی – مدافع تیم یوونتوس اعتقاد دارد رونالدو در لیگ قهرمانان با سطح متفاوتی نسبت به دیگر رقابت‌ها بازی می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا و تیم یوونتوس با تمجید از رونالدو بابت گلزنی‌های متعددش در بازی‌های یوونتوس سطح او در لیگ قهرمانان را متفاوت دانست.
 در جریان یک لایو اینستاگرامی با کریستین ویری، مهاجمن سابق تیم ملی ایتالیا و تیم یوونتوس درباره کریستیانو رونالدو گفته: رونالدو در حال حاضر با وجود مصدومیتی که از ناحیه زانو داشت و باعث شد یک ماه و تیم درگیر آن باشد، عالی کار می‌کند. او روش بازی‌اش را در مقایسه با روزهایی که جوان‌تر بوده تغییر داده است.
کیه‌لینی در ادامه گفت: ممکن است او در مقابل تیم‌های کوچک نمایش‌هایی معمولی داشته باشد اما در مقابل تیم‌های بزرگ باورنکردنی عمل می‌کند. در لیگ قهرمانان هم او روش متفاوتی در پیش می‌گیرد و زمانی که به بازی‌های این لیگ نزدیک می‌شویم انگار موتور رونالدو روشن می‌شود.
شایان به ذکر است کریستیانو رونالدو تا پیش از شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال توانسته بود در ۳۲ بازی برای یوونتوس ۲۵ گل به ثمر برساند. ۲ گل از این ۲۵ گل در جریان ۷ بازی رونالدو در لیگ قهرمانان به ثمر رسیده است اما با توجه به شکست بیانکونری در بازی رفت مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است رونالدو را در مرحله بعدی مشاهده نکنیم.

1101