گزارش روز؛ کدام تیم بوندس‌لیگا را برای هواداری انتخاب می‌کنید؟

گزارش روز؛ کدام تیم بوندس‌لیگا را برای هواداری انتخاب می‌کنید؟

خبرگزاری فوتبالی – با شروع فوتبال در آلمان، حالا فوتبال‌دوستانی که طرفدار تیم‌های غیربوندس‌لیگایی هستند می‌توانند با انتخاب یک تیم در بوندس‌لیگا برای هواداری، از فوتبال در آلمان لذت ببرند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، از امروز فوتبال در دنیای به جریان می‌افتد. هرچند پیشتر هم در بلاروس چند بازی انجام شده اما لیگ آلمان اولین لیگ معتبر اروپایی است که در آن فوتبال از سر گرفته می‌شود. حالا هواداران سایر تیم‌ها هم باید به تماشای بازی‌های بوندس لیگا بپردازند اما آیا می‌دانید مناسب‌ترین گزینه برای هواداری از یک تیم، برای شما کدام است؟
بدون استرس
اگر به دنبال فرار از استرس از استرس هستید بایرن مونیخ بهترین گزینه برای شما است. شاگردان هانسی فلیک به احتمال زیاد بازی‌های آینده خود را به راحتی می‌برند و هشتمین قهرمانی پیاپی‌شان را به دست خواهند آورد. اگر طرفداران دیگر تیم‌ها شما را اف‌سی‌هالیوود خطاب کردند مهم نیست. وقتی روزهای سیاه بایرن و تساوی با بولتون در ورزشگاه خانگی اتفاق افتاد آن‌ها کجا بودند؟

هواداری از بایرن مونیخ گزینه‌ای مناسب برای هواداران منچستر یونایتد است.
دیوار زرد
ارتباط دورتموند و طرفداران لیورپول انکار نشدنی است و هیچ‌کدام تنها قدم نخواهند زد! لیورپولی‌ها می‌توانند به دلیل سابقه کلوپ طرفدارا دورتموند باشند اما این گزینه برای هواداران چلسی هم در دسترس است. هر دو تیم فوتبالی جذاب با تکیه بر بازیکنان جوانشان انجام می‌دهند و به دلیل ضعف در خط دفاعی مستعد شکست هم هستند!
طرفداری از دورتموندگزینه‌ای مناسب برای هواداران لیوپول و چلسی است.
بچه مایه‌دارها
آیا شما طرفدار تیمی هستید که هیچ مشکل مالی ندارد و به دریایی از پول وصل است؟ لایپزیگ پیش روی شماست! گزینه‌ای مناسب برای هواداران منچسترسیتی.

گزارش روز؛ کدام تیم بوندس‌لیگا را برای هواداری انتخاب می‌کنید؟


لیگ قهرمانان اروپا
یکی از چالش‌های مهم در ادامه بوندس‌لیگا کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. در حال حاضر بایر لورکوزن تیمی پر از استعدادهای ناب است که خط دفاعی بدی دارد. مسئله‌ای که هوادران آرسنال آن را به خوبی درک می‌کنند.
طرفداران تاتنهام و نیوکاسل هم می‌توانند در ادامه لیگ از مونشن  گلادباخ هواداری کنند زیرا روزهای خوبی در گذشته داشته‌اند. اگر طرفدار تیمی هستید که در سایه موفقیت‌های همشهری قرار گرفته حتما اورتون را می‌پسندید و بهترین گزینه برای شما در آلمان شالکه است!
سایر تیم‌ها
ولورهمپتون و ولفسبورگ، دو نقطه اشتراک دارند. گرگی که در اسم ولفسبورگ و نماد ولورهمپتون وجود دارد و البته جدال بر سر تصاحب سهمیه لیگ اروپا! پس بهترین گزینه برای ولوزی‌ها هواداری از ولفسبورگ است.
اگر طرفدار تیمی‌ مانند وستهم هستید که پول زیادی خرج کرده و امید به کسب سهمیه اروپا داشته اما حالا در نیمه پایین جدول به سر می‌برد، بهترین گزینه برای شما هرتابرلین است.
اگر دوست ندارید با احساساتی قوی از تیمی طرفداری کنید و تنها می‌خواهید در بحث‌ها فوتبالی شرکت داشته باشید، اینتراخت فرانکفورت، ماینتز و کلن بهترین گزینه برای شما هستند که با فوتبال خوب و طرفدارانی پرشور شما را جذب خود کنند. بزی که پیش از هر بازی به ورزشگاه کلن می‌آید هم  عامل خوبی برای هواداری از آن‌ها است.
اگر انسان رمانتیکی هستید می‌توانید از یونیون برلین حمایت کنید که برای اولین بار در بوندس‌لیگا حضور یافته که ادعای زیادی ندارد و در استادیوم کوچک و جمع‌ و جورشان اتمسفری فوق‌العاده توسط هوادرانشان خلق می‌شود.
اگر هم تنها نام نیک برای شما اهمیت دارد و مهم نیست که تیم‌تان در پایان سقوط می‌کند به سراغ پادربورن بروید که احتمالا سقوط می‌کند اما همه آن‌ها را تحسین می‌کنند. چیزی شبیه به نوریچ و بورنموث در لیگ برتر انگلیس!

1101