نیمار و انگیز‌ه‌های فراوان؛ با شدت بیشتری نسبت به قبل تمرین می‌کنم

نیمار و انگیز‌ه‌های فراوان؛ با شدت بیشتری نسبت به قبل تمرین می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی – نیمار اعلام کرده با تمرینات بسیار سختی که پشت سر گذاشته قوی‌تر از قبل می‌خواهد به پاریسن ژرمن برگردد.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، در حالی که باشگاه پاریسن ژرمن به عنوان قهرمان لیگ فرانسه اعلام شده و این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد، سوپراستار ۲۸ ساله این تیم آمادگی خود را در تمرینات با مربی شخصی‌اش ریکاردو رزا حفظ کرده و در گفت و گو با سایت رسمی پاریسن ژرمن گفته: من اینجا (برزیل) هستم و سخت تمرین می‌کنم. با همان شدتی که در باشگاه تمرین می‌کردم و حتی بیشتر از آن! در واقع من تحرک زیادی دارم تا عدم وجود بازی‌ها را با تمریناتم جبران کنم. هدفم این است که هر زمان باشگاه اعلام کرد باید فعالیت‌ها از سر گرفته شود، من در بهترین شکل ممکن است.
نیمار که در ابتدای فصل، آغاز خوبی نداشت و حتی با هواداران تیم پاریسی به احتلاف برخورد، توانسته در ۲۲ بازی خود برای پاریسن ژرمن ۱۸ گل به ثمر برساند. البته شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت او به بارسلونا و جدایی از پاریسن ژرمن شنیده می‌شود اما به نظر می‌رسد عزمش را جذم کرده تا در پاریسن ژرمن بدرخشد. نیمار در ادامه گفته: قطعا دلم برای بازی‌ کردن تنگ شده اما ریکاردو برنامه ریزی خوبی برای من انجام داده تا در مسیر درست قرار گیرم.

1101