ماجرای تبصره عجیب در الحاقیه قرارداد پرسپولیس

ماجرای تبصره عجیب در الحاقیه قرارداد پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- گزارش روزنامه ایران‌ورزشی درباره قرارداد پرسپولیس با شرکت آتیه داده پرداز یک نکته مهم دارد. نکته‌ای که بی ارتباط با اصرار پرسپولیس برای ادامه لیگ نیست.

به گزارش فوتبالی، در بخشی از گزارش روزنامه دولت به این نکته اشاره شده که طبق تبصره موجود در این الحاقیه چنانچه فصل فوتبالی جاری یعنی لیگ برتر نوزدهم از 25 خرداد از سر گرفته نشود، آتیه پرداختی‌‌های بعد از ۲۵ خرداد یعنی ۱۸ میلیارد تومان از ۳۰ میلیارد اولیه را به تعویق می‌اندازد در صورتی که روزی که این الحاقیه تنظیم شد شروع نشدن لیگ در این تاریخ قطعی بود و عملاً این تبصره برای فرار از تعهد این شرکت تدوین شده است.

در این الحاقیه همچنین آمده چنانچه تاریخ شروع لیگ از 25 خرداد به تعویق افتاد به همان میزان تاریخ تمام پرداختی‌ها به باشگاه عقب می‌افتد. اینجا شرکت آتیه زیرکی به خرج داده است. آنها گفته‌اند 12 میلیارد تومان تا قبل از 25 خرداد پرداخت خواهند کرد و 18 میلیارد بعد از 25 خرداد در حالی که با تبصره بالا پرداختی ۱۸ میلیاردی به باشگاه عملاً روی هواست و آتیه طبق قرارداد می‌تواند این پول را پرداخت نکند.

احتمالا به دلیل وجود این بند در الحاقیه است که قرمزها اصرار زیادی روی ادامه لیگ دارند تا بتوانند با گرفتن 18 میلیارد در تاریخ مقرر، بخشی از مشکلات مالی‌شان را حل کنند. حالا باید دید ستاد مبارزه با کرونا خبر خوبی برای قرمزها درباره ادامه لیگ خواهد داشت یا نه