کامیابی‌نیا: گل محمدی می‌تواند جا پای برانکو بگذارد

کامیابی‌نیا: گل محمدی می‌تواند جا پای برانکو بگذارد

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به توانایی یحیی گل‌محمدی برای تکرار موفقیت‌های برانکو به همراه پرسپولیس، از تمایل قلبی خود برای تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان سخن گفت.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایرنا، کمال کامیابی نیا در گفت‌وگویی، در مورد موضوع ادامه یا عدم ادامه لیگ برتر، هجمه هایی که علیه پرسپولیس وجود دارد، مشکلات مالی، ماندنش در پرسپولیس و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می خوانید.

روزهای کرونایی را چگونه پشت سر می گذارید؟

من هم مثل سایر مردم در خانه هستم و مسائل بهداشتی را رعایت می کنم. البته الان ظاهرا وضعیت بهتر شده و مردم بیشتر نکات ایمنی را رعایت می‌کنند. امیدوارم هرچه سریعتر واکسن کرونا کشف و این بیماری ریشه‌کن شود.

در مورد سرنوشت این فصل چه نظری دارید؟ بالاخره لیگ باید برگزار شود یا خیر؟

متاسفانه شاهد این هستیم که مسوولان برخی از تیم‌ها بازیکنانشان را تحریک می‌کنند تا علیه پرسپولیس مصاحبه کنند. آقایان در شرایطی برای لغو لیگ کمپین راه انداختند که الان اکثر مشاغل فعالیت خود را از سر گرفته‌اند. الان پاساژها تا از ساعت ۱۱ تا ۱۸ باز هستند یا مشاغل دیگر، خب آنجا کرونا نیست و فقط در فوتبال کرونا هست؟

به نظرت چاره چیست؟

تا زمانی که واکسن کرونا کشف نشود وضعیت همین است. ممکن است واکسن تا یک سال دیگر کشف نشود آن وقت تکلیف لیگ فصل بعد چیست؟ می‌شود با یک برنامه ریزی خوب و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی بازی ها را برگزار کرد.

به نظرت چرا علیه پرسپولیس به این اندازه هجمه وجود دارد؟

ما در آستانه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی هستیم و این برای بعضی‌ها خوشایند نیست. می‌خواهند این قهرمانی ها را کم رنگ کنند. آقایان مطمئن باشند پرسپولیس با این بازیکنان و کادرفنی سال‌های بعد هم مدعی قهرمانی است.

خیلی‌ها اعتقاد دارند اگر امسال پرسپولیس قهرمان شود تا ۱۰ سال دیگر شانس قهرمانی ندارد.

این درست نیست. اگر مشکلات مدیریتی حل شود و استخوان بندی تیم حفظ شود با این بازیکنان و این کادرفنی بازهم قهرمان می‌شویم. اگر مدیریت و هواداران پشت گل محمدی باشند او می‌تواند جا پای برانکو بگذارد.

وضعیت دریافتی های شما چطور است؟

بازیکنان ما بین ۴۵ تا ۵۳ درصد دریافتی داشته‌اند. البته حدود هفت بازیکن از سال گذشته طلبکار هستند. ما در این دوران کرونا شرایط باشگاه را درک کردیم و برای گرفتن پول به باشگاه فشار نیاوردیم تا باشگاه آرامش داشته باشد.

فکر می کنید چه زمانی مشکلات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس تمام می‌شود؟

اگر همه چیز به ثبات برسد، مشکلات هم حل می‌شود. با این پتانسیلی که داریم باید هدف همه ما قهرمانی آسیا باشد.

نظرت در مورد بازیکنان خارجی که به فوتبال ایران می آیند و ممنوعیت جذب آنها چیست؟

برای این مساله هم راه حل وجود دارد. اگر بازیکن بی کیفیت خارجی در این چند سال آمده و رفته به خاطر عدم ثبات در مدیریت بوده است. یک مدیر به هرشکلی با یک بازیکن خارجی قرارداد سنگین می‌بندد و آن بازیکن هم تا جایی که می‌شود پولش را می‌گیرد و بعد شکایت می‌کند.

اتفاقا باید بازیکن خارجی بگیریم اما بازیکنی که کیفیت داشته باشد و از بازیکن ایرانی بهتر باشد. در این سال‌ها بازیکن خارجی خوب کم داشتیم اکثرا بازیکنان معمولی بودند که آمدند و بعد با شکایت به پولشان رسیدند. وقتی مدیریت خوب باشد و ثبات داشته باشد دیگر دنبال این بازیکنان نمی‌رود.

یکی از نگرانی های هواداران سرنوشت ستاره‌های پرسپولیس برای فصل بعد است. ظاهرا خیلی ها پیشنهاد خوب دارند؟

وقتی شما بازیکن تیمی مثل پرسپولیس باشید که هرسال قهرمان می‌شود طبیعی است پیشنهاد داشته باشید.

وضعیت خودت برای فصل بعد چیست؟

من یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و با جان و دل برای تیمم بازی می‌کنم. اگر مدیریت بخواهد من مشکلی برای ماندن ندارم و با جان و دل قراردادم را تمدید می کنم.

7655