برنامه ویژه دله الی برای جلوگیری از فروخته شدن ساعتش توسط سارقان

برنامه ویژه دله الی برای جلوگیری از فروخته شدن ساعتش توسط سارقان

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر دله الی هافبک انگلیسی تاتنهام یکی از ناگوارترین تجربیات عمر خود را داشت. بازیکن تاتنهام قربانی سرقت در خانه خودش از جانب دو مرد مسلح به چاقو بود و هر چند که مقابل آنها ایستادگی کرد اما نتوانست جلوی سرقت جواهرات و ساعت هایش به ارزش 400 هزار یورو را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، حالا نشریه سان گزارش داه است که این بازیکن تصمیم گرفته تا کاری کند که سارقان نتوانند ساعت های دزدیده شده توسط او یا بازیکنان دیگر را به فروش برسانند.بازیکن انگلیسی که به همراه نامزدش روبی و برادرش هری در قرنطینه به سر می برد در پیامی به هوادارانش اعلام کرده است که حالش خوب است و نگران نباشد. دله الی با وجود این حادثه در تمرین تاتنهام حضور پیدا کرد و مدل و نوع ساعت هایش را به هم تیمی هایش اطلاع داد تا آنها ساعت های سرقت شده توسط او را نخرند.

در حقیقت یکی از منابع نزدیک به دله الی به نشریه سان گفته است که احتمالا سارقان تصور کرده اند که با دزدیدن ساعت های دله الی سود خوبی نصیبشان خواهد شد اما مشکل این جاست که در حال حاضر بعید است که بتوانند این ساعت ها را به فروش برسانند چرا که هافبک تاتنهام جزییات ساعت های ربوده شده را در اختیار مشتریان احتمالی قرار داده است و چه فوتبالیست ها و چه اشخاص دیگری که به او نزدیک هستند، حاضر نیستند که چنین ساعت هایی را بخرند.

دله الی رابطه خوبی با بازیکنان تیم های مختلف نظیر منچستریونایتد، نیوکاسل، لیورپول و تیم های لندنی دارد که اصلی ترین مشتریان ساعت های لوکس هستند و بدین ترتیب سارقان به هیچ وجه نمی توانند ساعت هایی که از دله الی دزدیده اند را به فوتبالیست های دیگر بفروشند. 

این اولین باری نیست که فوتبالیست ها قربانی سرقت های مختلف می شوند. موراتا، زیدان، کاسمیرو، توماس، ایسکو، بنزما و ... نیز در ماه های اخیر با سرقت از خانه هایشان مواجه شده بودند.