خاطرات کیلینی از حال عجیب ویدال در جلسات تمرینی یوونتوس

خاطرات کیلینی از حال عجیب ویدال در جلسات تمرینی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - جیورجیو کیلینی مدافع میانی ایتالیایی یوونتوس اخیرا کتاب زندگی خود را منتشر کرده است. پس از حمله به فلیپه ملو و بالوتلی، کاپیتان یوونتوس در مورد آرتورو ویدال که چهار سال در کنارش در تورین بازی کرده صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، کیلینی در این کتاب از ویدال تمجید کرده اما در کنارش در مورد او افشاد کرده است:" بازیکنی مثل ویدال بیش از حد معمول به گشت و گذار می پرداخت و مشروبات الکلی می نوشید. همه می دانستند که نقطه ضعف ویدال مشروبات الکلی است. نقطه ضعف نیز بخشی از طبیعت انسان است هر چند که ممکن است این مسئله عواقبی هم روی گروه داشته باشد."

کیلینی در ادامه خاطراتش از هافبک شیلیایی گفته است:" آرتوروی بزرگ گاهی اوقات دیر به تمرینات می آمد و گاهی اوقات هم بیش از حد شنگول بود اما نمی شد گفت که یک الکلی است. سعی می کرد که از نقاط ضعفش به عنوان نقطه قوت خود استفاده کند. یک بار در میامی بودیم و قبل از آخرین تمرین به ما استراحت داده شده بود. روز بعدش آرتورو در تمرین حاضر نشد. روی تخت خوابیده بود و به زور باید بیدارش می کردند. آن روز قرار بود که لباس جدید تمرین را به تن کنیم. همه لباس ها مشکی بود و هوا هم 40 درجه بود. کونته، مربی تیم منتظر بود تا ویدال در تمرین حاضر نشود تا جریمه اش کند. آرتورو بالاخره با ده دقیقه تاخیر رسید. انگار حال غیرعادی داشت و توپ را نمی دید اما در پایان تمرین دیوانه وار می دوید و 20 متر جلوتر از بقیه می دوید. در مورد چنین شخصیتی چه می توان گفت؟ کسی که یک جنگنده و یک قهرمان بزرگ است."