اردوی پاریسن ژرمن و لیون در قطر برای آماده سازی لیگ قهرمانان

اردوی پاریسن ژرمن و لیون در قطر برای آماده سازی لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن و لیون احتمالا در تیرماه در مسابقات آماده سازی و تدارکاتی در قطر شرکت خواهند کرد تا آماده مسابقات چمپیونزلیگ شوند که در مردادماه برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه های سنت اتین و لیل هم برای این مسابقات ابراز امادگی کرده اند .لیون و پی اس جی هر دو هنوز در لیگ قهرمانان حضور دارند و می خواهند از سفر به قطر به عنوان پیش فصلی کوتاه استفاده کنند. فینال جام حذفی فرانسه که به تعویق افتاده میان پی اس جی و لیون برگزار می شود و از سویی فینال جام اتحادیه فرانسه هم میان پاریسن ژرمن و سنت اتین برگزار خواهد شد. هنوز زمان این مسابقات مشخص نشده است اما احتمال دارد که فدراسیون فوتبال فرانسه این بازیهای معوقه را در مرداد یا شهریور ماه برگزار کند.

البته قطر در حال حاضر مرزهایش را به روی همه اتباع خارجی بسته است و احتمال دارد که به خاطر شیوع ویروس کرونا این مسئله طولانی تر شود و باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد. پی اس جی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و منتظر مشخص شدن حریفش است در حالی که لیون پس از پیروزی در بازی رفت مقابل یوونتوس منتظر یکسره کردن کار صعودش در بازی برگشت و شگفتی سازی است.