بازیکن سابق چلسی: آرسنالی هستم، آرسنالی خواهم ماند!

بازیکن سابق چلسی: آرسنالی هستم، آرسنالی خواهم ماند!

خبرگزاری فوتبالی – سس فابرگاس که سابقه پوشیدن پیراهن چلسی و آرسنال را در کارنامه دارد در یک لایو اینستاگرامی با تیری آنری، اعلام کرده آرسنال را به چلسی ترجیح می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، وز گذشته و در جریان یک لایو اینستاگرامی، تیری آنری به فابرگاس گفت: زمانی که به تو فکر می‌کنم، تو در لباس قرمز هستی. می‌دانم که مردم می‌گویند تو در چلسی قهرمان شده‌ای و به اسطوره این تیم تبدیل می‌شوی اما تو یک آرسنالی هستی.
فابرگاس در پاسخ به آنری گفت: من آرسنالی هستم و این قسمت از وجودم تا ابد با من خواهد ماند. هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم احساسم را بین این دو تیم به اشتراک بگذارم اما زمانی که به آن‌جا می‌روید و قهرمان می‌شوید مهم تلقی خواهید شد و عشق زیادی به باشگاه خواهید داشت. تو راست می‌گویی. نمی‌شود فراموش کنی از کجا آمده‌ای. من از آکادمی بارسلونا آمدم و این مسئله را فراموش نمی‌کنم اما در آرسنال رشد کردم و این مسئله را فراموش نمی‌کنم. خوش‌شانس بودم، در زمانی به آرسنال آمدم که تو، اشلی کول، رابرت پیرس، پاتریک ویرا و سول کمپل در این باشگاه حضور داشتند.
فابرگاس در ادامه گفت: آرسنال به من قدرت رهبری و هرچیزی که نیاز است تا بازیکن بزرگی شوم را اهدا کرد و من تکذیب نمی‌کنم که همیشه در قلبم آرسنالی خواهم ماند. در فوتبال چرخش‌های زیادی اتفاق می‌افتد اما من ارتباطم با هواداران آرسنال و چلسی را فراموش نمی‌کنم. حتی زمانی که به چلسی رفتم و با آن‌ها قهرمان شدم هم چیز بدی درباره آرسنال نگفتم.

1101