هری کین اسپانسر پیراهن تیم دسته سومی انگلیس شد

هری کین اسپانسر پیراهن تیم دسته سومی انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین مهاجم تاتنهام هاتسپر به اسپانسر پیراهن تیم لیتون اورینت در لیگ دسته سه انگلیس  با اهدافی خیریه تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، هری کین اسپانسر پیراهن های اول، دوم و سوم تیم لیتون شد. این باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد:" در این دوران وحشتناک، هری می خواست که به اولین تیم حرفه ای خود کمک کند و به همین خاطر برای اهداف خاطر اسپانسر سه پیراهن تیم شد."

در اولین پیراهن قرار است که پیامی برای تشکر از کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند، نوشته شود. روی پیراهن دوم قرار است که نام بیمارستان کودکان نوشته شود و پیراهن سوم نیز متعلق به سازمانی است که به سلامت ذهن کمک می کند. قرار است که ده درصد از درآمد فروش هر پیراهن صرف امور خیریه شود. کین کاپیتان تیم ملی انگلیس در مدت کوتاهی در سال 2011 برای تیم لیتون بازی می کرد.

کین در این باره صحبت کرد و گفت:" در چندین استادیوم کوچک و بزرگ فرصت رشد کردن داشتم و خوشحالم که این فرصت را داشتم تا به باشگاهی کمک کنم که اولین فرصت حرفه ایم را در اختیار من داده است. این به من فرصت می دهد تا از همه قهرمان هایی که در خط مقدم بودند و همه افرادی که در این لحظات سخت به ما کمک کردند، تشکر کنم."