مخالفت مارسی با فروش سهامش به تاجر عربستانی

مخالفت مارسی با فروش سهامش به تاجر عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه المپیک مارسی با اولین پیشنهاد الولید، تاجر سرشناس عربستانی برای فروش سهام خود به وی مخالفت کرده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه اقتصادی "چلنجز" گزارش داده است که این عضو خانواده سلطنتی عربستان به دنبال خرید سهام باشگاه مارسی است اما فرانک مک کورت مالک اصلی این باشگاه فرانسوی با پیشنهاد وی مخالفت کرده است.

این نشریه معتبر فرانسوی گزارش داده است که الولید تماسی تلفنی با مک کورت در روز 12 می داشته است اما مالک باشگاه مارسی اعلام کرده است که مارسی فروشی نیست و حاضر به فروش سهام باشگاهش نمی شود. تاجر عربستانی پیشنهاد داده بود تا 250 میلیون یورو برای خرید سهام مارسی و 150 میلیون یورو برای خرید استادیوم ولودروم بپردازد هر چند که به نظر می رسد با این پیشنهاد مخالفت شده است.

به نظر می رسد که کیسی گرین، تاجر فرانسوی به الولید پیشنهاد داده بود تا سهام باشگاه المپیک مارسی را به خدمت بگیرد. باشگاه فرانسوی دچار مشکلات مالی است و سال گذشته با 78 میلیون یورو ضرر مواجه شده است تا شایعات در مورد فروش این باشگاه تقویت شود. مک کورت اما به صراحت اعلام کرده است که با فروش سهام مارسی مخالف است مگر ان که پیشنهادی را دریافت کند که غیرقابل رد کردن باشد.