فیلیپه ملو درباره دلیل ناراحتی کیه‌لینی: با سر به او ضربه زدم!

فیلیپه ملو درباره دلیل ناراحتی کیه‌لینی: با سر به او ضربه زدم!

خبرگزاری فوتبالی –  فیلیپه ملو اعتقاد دارد ضربه سری که به کیه‌لینی در جریان بازی یووه مقابل سیه‌نا زده باعث ناراحتی کیه‌لینی و نوشتن عباراتی ناراحت کننده توسط او درباه ملو در کتابش شده است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، فیلیپه ملو در جریان یک لایو اینستاگرامی درباره کتاب نوشته شده توسط کیه‌لینی و حواشی ایجاد شده در رابطه با آن گفته: کیه‌لینی از من ناراحت است زیرا در جریان بازی مقابل سیه‌نا با سر به او ضربه زدم (ملو از لغت Headbutt استفاده کرده که به معنای ضربه محکم سر به سینه حریف، چیزی شبیه به ضربه زیدان، است) از آن زمان دیگر با او صحبت نکردم تا زمانی که کتاب نوشت. چیزی که نیاز داشته باشم را به زبان می‌آورم. هزاران چیز در یوونتوس اتفاق افتاد و من می‌تواند هزار کتاب درباره‌اش بنویسم. مسائل مهم تری نسبت به چیزهایی که او گفته است.
ملو در ادامه گفته: کیه‌لینی هیچ‌وقت از من عذر خواهی نکرد اما من مشکلی ندارم تا زمانی که او مسئولیت چیزی که گفته را بر عهده بگیرد. او حواشی را به وجود آورده تا کتابش به فروش رود. کیه‌لینی باید زانتی را الگو قرار دهد که در کتابش هیچ چیز درباره رقیب، یعنی یوونتوس نگفته است. در ضمن در دورانی که مردم میمیرند  انتشار کتاب کار درستی نیست.
بازیکن سابق یووه درباره پیوستنش به اینتر در سال ۲۰۱۵ گفته: حضور در اینترمیلان همیشه رویای من بوده است. من با گالاتاسرای تاریخ‌سازی کرده بودم و به راحتی می‌توانستم آن‌جا بمانم زیرا محبوبیت زیادی بین هواداران داشتم. به تازگی قراردادی ۳ ساله امضا کرده بدم اما با نیمی از آن مبلغ به اینتر رفتم. به خاطر قلبم.

1101