بالوتلی از دوران قرنطینه می‌گوید: تا ۳ روز مقوا می‌خوردم!

بالوتلی از دوران قرنطینه می‌گوید: تا ۳ روز مقوا می‌خوردم!

خبرگزاری فوتبالی – دوران قرنطینه به ماریو بالوتلی بسیار سخت گذشته و او که توانایی آشپزی ندارد اعلام کرده در این دوران مقوا می‌خورده است!
به گزارش فوتبالی، ماریو بالوتلی در یک لایو اینستاگرامی با الساندرو ماتری، بازیکن سابق یوونتوس درباره دوران قرنطینه گفته: اگر شما همین حال یک توپ به سمت من بفرستید من نمی‌توانم به راحتی و با اولین تماس، آن را کنترل کنم. از آخرین باری که با توپ کار کرده‌ام ۲ ماه گذشته است. در چند هفته گذشته دیوانه شده‌ام زیرا کاملا تنها بودم. دخترم در ناپل است، پسرم در زوریخ، مادرم در سن خاصی به سر می‌برد که نیاز به مراقبت دارد و برادرانم به همراه بچه‌هایشان در قرنطینه بودند و من کاملا تنها مانده بودم. شرایط بسیار سختی بود.
بازیکن تیم ملی ایتالیا و تیم برشا در ادامه گفت: غیرممکن است که بدون ترد میل بتوانید تمرین کنید. بنابراین اگرچه اجازه نداشتیم بیرون برویم اما من به پارک نزدیک خانه‌مان می‌رفتم و می‌دویدم.
سوپرماریو توانایی چندانی در آشپزی ندارد و در دوران قرنطینه سختی‌های بسیاری کشیده است. او گفته: در ۳ روز اول دوران قرنطینه مقوا می‌خوردم. حتی سعی داشتم تکه‌های از دیوار که کنده می‌شد را بخورم. من واقعا نمی‌توانم غذا درست کنم. خوشبختانه توانستم شرایطی فراهم کنم که از بیرون از منزل غذا سفارش دهم.

1101