حمله سارقین به خانه ستاره تاتنهام با سلاح سرد

حمله سارقین به خانه ستاره تاتنهام با سلاح سرد

خبرگزاری فوتبالی – دله الی، صبح دیروز در خانه‌اش مورد حمله سارقین حامل سلاح سرد قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، دله الی، بازیکن تیم ملی انگلستان و تیم تاتنهام، برادرش و تعدادی از دوستانش سه‌شنبه شب در خانه‌ای در شمال لندن قرار داشتند. طبق گزارش دیلی‌میل چند سارق که با خود چاقو حمل می‌کردند با شکستن درب، وارد خانه‌ آن‌ها شده‌اند تا سرقت انجام دهند اما در این حادثه درگیری رخ می‌دهد. دله علی در این حادثه جراحت کمی پیدا کرده اما به هر حال آثار کتک خوردن در صورت او مشهود بوده است. سارقین پس از درگیری توانستند با تعدادی جواهر و ساعت از آن‌جا بگریزند. پلیس اعلام کرده:‌ «زمان اتفاق افتاده این سرقت، ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه بوده است و دو مرد با ورود به ملک، جواهرات و ساعت‌ دزدیده‌اند. دو نفر از کسانی که مورد حمله سارقین قرار گرفته‌اند دچار جراحاتی جزئی شده‌اند که نیازی به مراجعه به بیمارستان نداشته‌اند.»
بعد از فرار سارقین و ارسال‌ پیام‌های متعدد به دله الی،‌این بازیکن در توئیتر خود از سلامتی‌اش خبر داد و نوشت: ممنون از همه بابت پیام‌ها. تجربه ترسناکی بود اما همه خوب هستیم و از حمایت‌تان تشکر می‌کنیم.
با وجود آن‌که تمام خانه زیر نظر دوربین‌های مدار بسته قرار دارد و فیلم‌ها تحویل پلیس شده اما هنوز هیچ بازداشتی صورت نگرفته است. طبق اعلام دیلی میل، تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه خواهد داشت.

1101