خواهر ایکاردی خواستار آشتی با واندا شد: باید همدیگر را ببخشیم

خواهر ایکاردی خواستار آشتی با واندا شد: باید همدیگر را ببخشیم

پایگاه خبری فوتبالی - تجربه حضور در مسابقه های تلویزیونی ممکن است که روی شخصیت خیلی از افراد اثر بگذارد. ایوانا خواهر ایکاردی نیز که در یک مسابقه تلویزیونی شرکت کرده است، به نظر می رسد که با تغییر شخصیتی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، در قسمت جدید مسابقه تلویزیونی "بازماندگان"، ایوانا ایکاردی به عنوان یکی از شرکت کنندگان مجبور بود که اعترافاتی در مورد زندگی شخصی خود داشته باشد: پذیرش اشتباهات، ابراز ندامت، درخواست بخشش و .... بخشی از این مسابقه بودند و مطابق انتظار ایوانا در مورد برخی مسائل خانوادگی و اختلافاتش با مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن صحبت کرد. ایوانا چند سالی است که به صورت علنی علیه همسر برادرش یعنی واندا نارا موضع می گیرد. خواهر ایکاردی در این مسابقه تلویزیونی گفت:"خیلی از اوقات خودم را مقصر اختلافات خانوادگی ام می دانم و حس می کنم که بهتر است در مشکلاتی که برایم قابل حل نیست، دخالت نکنم."

در حقیقت ایوانا توضیح می دهد که خیلی از اوقات سعی کرده که میانجیگری کند و مائورو و مادرشان را اشتی بدهد اما موفق نشده است.وی در ادامه بیان کرد:" وقتی چیزی را درک نمی کنم باید بهتر فکر کنم. گاهی مواضع اشتباهی علیه همسرش (اشاره به واندا) گرفته ام. مائورو یک فوتبالیست بی نظیر و یک شخصیت فوق العاده است. می داند که به او خیلی فکر می کنم و برایم خیلی مهم است. دوست دارم که همه چیز دوباره مثل قبل شود. می دانم که همه چیز تحت کنترل من نیست اما به هر وسیله ای تلاش می کنم تا مشکلات حل شوند. می دانم که گاهی بیش از حد با همسر برادرم جنگیده ام و زمانش رسیده تا دست از جنگیدن برداریم و همدیگر را ببخشیم. وقتی که این مسابقه تمام شود بهترین زمان است تا با برادرم تماس بگیرم و به خاطر چیزهایی که باعث ناراحتی او شده، عذرخواهی کنم. می توانیم با هم آشتی کنیم چرا که فقط یک بار زندگی می کنیم و هرگز نمی دانیم که چه اتفاقاتی در پیش است."