ویالی پس از شکست دادن سرطان: هنوز می ترسم

ویالی پس از شکست دادن سرطان: هنوز می ترسم

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوکا ویالی ستاره سابق فوتبال ایتالیا دو بار سرطان لوزالمعده را شکست داده است اما به گفته خودش هر بار که مریض می شود احساس ترس و نگرانی به او دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 55 ساله سابق فوتبال ایتالیا در ماه مارس توانست که پس از دو سال درمان و شیمی درمانی سرطان را شکست بدهد.ویالی در مصاحبه با تایمز در مورد نگرانی های فوتبالی خود گفت:"هرگز نمی دانی که تا چند سال می توانی بدون مشکل زندگی کنی. از نظر بدنی حس خوبی دارم. حس می کنم که دوباره عضلاتم قوی تر خواهد شد. هر روز با همسرم تمرین می کنم اما می ترسم و نگران هستم.  یکی از احساساتی که هنوز با آن درگیر هستم این است که می ترسم که شب بخوابم و صبح بیدار شوم و ببینم که بدنم یا سرم درد می کند یا این که تب دارد و در نتیجه دوباره سرطان برگشته است."

ویالی پس از عمل جراحی هشت ماه تحت درمان بوده است. او می گوید:" دوران سختی بود. خیلی از اوقات نیمه بیهوش بودم. هیچ کس نمی خواهد چنین احساساتی را داشته باشد اما همیشه این فرصتی است تا بهتر خودت را بشناسی . قطعا دوران سختی است اما چاره ای نداری جز این که با آن کنار بیایی."

ویالی در 88 بازی برای چلسی 40 گل زد، تیمی که از سال 1996 از یوونتوس به آن ملحق شد. او در استمفوردبریج به عنوان مربی - بازیکن فعالیت کرد و قهرمان جام حذفی، جام اتحادیه و جام یوفا شد.