اسطوره آرسنال و حمایت از سرمربی؛ آرتتا به تیم انرژی تزریق کرده است

اسطوره آرسنال و حمایت از سرمربی؛ آرتتا به تیم انرژی تزریق کرده است

خبرگزاری فوتبالی – اسطوره باشگاه آرسنال با حمایت از آرتتا اعلام کرد او انرژی خوبی به باشگاه تزریق کرده است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، پاتریک ویرا در جدیدترین گفت و گوی خود با یان رایت برای کمپانی آدیداس گفته: اگر برای آرسنال بازی کنید تا ابد آرسنالی خواهید ماند. به همین دلیل من هم همیشه بازی‌های آن‌ها را تماشا می‌کنم.
سرمربی تیم نیس در ادامه گفت: چیزی که برای من جالب است انرژی بسیار زیادی است که آرتتا به باشگاه برگردانده. به نظر می‌رسد بازیکنان برای باشگاه بازی می‌کنند اما هوای مربیشان را هم دارند و به نظر من، این اتفاق مسئله مهمی است.
ویرا گفته می‌خواهد در باشگاه های بزرگ مربیگری کند اما از حضور در نیس راضی است: نمی‌دانم آینده‌ام چگونه خواهد بود اما شغلی که دارم مانند دوران بازیگری‌ام در زمین چمن است. می‌خواستم در بالاترین سطح باشم، به تیم ملی بروم، در جام‌جهانی بازی کنم و بهترین بازیکن جهان شوم. در مربیگری هم همان احساس را دارم می‌خواهم سرمربی تیمی باشم که شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته باشد اما در حال حاضر راستش را بخواهید در نیس جایگاه خوبی دارم زیرا با تمام وجود به جاه‌طلبی می‌پردازم و باشگاه هم ابزار مناسبی به من داده است. تیم ما در حال رشد کردن است و امیدوارم با این تیم به موفقیت برسم.

1101