سیسه و تلاش برای بازگشت به فوتبال؛ صدمین گل را نزنم آرامش ندارم!

سیسه و تلاش برای بازگشت به فوتبال؛ صدمین گل را نزنم آرامش ندارم!

خبرگزاری فوتبالی – جبرئیل سیسه اعلام کرده تا زمانی که به فوتبال برنگردد و تعداد گل‌های زده‌اش در لیگ فرانسه را به ۱۰۰ گل نرساند آرام و قرار ندارد.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، سیسه از سال ۲۰۱۷ به کارهای موسیقی و اجرای برنامه می‌پردازد و دوبار هم پس از خداحافظی از فوتبال در سال ۲۰۱۵ با تیم ایوردن سوئيس و مینوز ویچنزا به فوتبال برگشته است. او که ۳۸ سال سن دارد و در کارنامه‌اش علاوه بر ۴۱ بازی ملی، قهرمانی در لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپا، جام حذفی انگلیس و قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها به همراه فرانسه را دارد توانسته به همراه تیم‌های باستیا، اوسر و مارسی ۹۶ گل در لیگ فرانسه بزند.
سیسه به روزنامه اکیپ گفته: ابتدا یک شوخی بود اما ذره ذره به آرزو تبدیل شد. همیشه گفته‌ام که به ثمر رساندن ۱۰۰ گل برای من بسیار مهم است و حالا که ۴ گل کمتر از این تعداد زده‌ام آرامش ندارم. اگر نتوانم گلزنی کنم حداقل می‌توانم بگویم تلاشم را انجام داده‌ام و کتاب ۱۰۰ گل را بسته‌ام اما اگر تلاش نکنم آرام نخواهم گرفت. شما باید به این مسئله به عنوان یک شرط فکر کنید. حالا دیگر بازیکن حرفه‌ای نیستم که بتوانم ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشته باشم و به خودم هم نمی‌توانم دروغ بگویم اما هنوز می‌توانم برخی کارها را انجام دهم.

1101