هافبک ولورهمپتون قرنطینه را شکست و جنجال‌ساز شد

هافبک ولورهمپتون قرنطینه را شکست و جنجال‌ساز شد

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر حضور مورگان گیبس وایت هافبک 20 ساله و جوان تیم ولورهمپتون در یک مهمانی خبرساز و جنجال ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، این اولین باری نیست که بازیکنی از لیگ انگلیس در هفته های اخیر قرنطینه اجباری برای ماندن در خانه را می شکند و گیبس وایت نیز جدیدترین بازیکنی است که چنین کاری را انجام داده است. این بازیکن انگلیسی در منطقه گرینویچ در ضیافتی که توسط جورجیا استیل و الما لازار، شرکت کنندگان مسابقه تلویزیونی "جزیره عشق" برگزار شده بود، شرکت کردند.

در تصاویر مشخص است که گیبس وایت و حاضران در مهمانی قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند. البته نشانه ای از نوشیدنی های الکلی در مهمانی نیست اما بعید است که در چنین مهمانی هایی خبری از چنین چیزهایی نباشد.  این در حالیست که دولت انگلیس برگزاری مهمانی و تجمعات شلوغ را ممنوع کرده است.

نکته جالب این جاست که گیبس وایت در روز سوم فروردین از هوادارانش خواسته بود که در خانه هایشان بمانند و در پیامی در شبکه های اجتماعی گفته بود:" زمانش رسیده تا در قرنطینه باشیم، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و تلاش فوق العاده ای خواهیم داشت تا به دستورالعمل های سازمان جهانی بهداشت گوش بدهیم. پزشکان برای ما کار می کنند و ما باید به خاطر انها در خانه هایمان بمانیم."

تیا نوکس، بازیگر انگلیسی و یکی از حاضران در جشن در مورد خشم مردم از شکستن قرنطینه توسط هافبک ولورهمپتون گفت:" خواندن چنین پیام هایی در مورد مورگان خوشایند نیست. او یک پسر بسیار خوش رفتار است که ممکن است مثل هر کسی اشتباه کند."