پیام تشکر ایکر کاسیاس برای روز جهانی پرستار

پیام تشکر ایکر کاسیاس برای روز جهانی پرستار

پایگاه خبری فوتبالی - ایکر کاسیاس دروازه بان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که فعالیت قابل توجهی در شبکه های اجتماعی دارد یکی از افرادی بود که روز جهانی پرستار را با تشکر از این قشر از جامعه تبریک گفت. بازیکن پورتو در پیامی در صفحه توییترش با بیش از 9 میلیون دنبال کننده با تگ کردن عبارت روز جهانی پرستار نوشت:"ممنون."

به گزارش فوتبالی، در ماه های اخیر و به خاطر بحران کرونا جامعه پزشکی و پرستارها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفتند چرا که جان خود را کف دستشان گذاشتند تا به مردم کمک کنند تا بتوانند از بیماری سخت و مرگبار کرونا عبور کنند و آن را پشت سر بگذارند.

روز جهانی پرستار در روز 12 می به یاد سالروز تولد فلورنس نایتینگیل (متولد 12 می 1820 در لندن) نامگذاری شده است که پیشگام پرستاری مدرن است. در طول امروز بسیاری از شهرهای جهان نمادهای مهم شهر را به رنگ آبی در آوردند تا بدین ترتیب به نوعی از پرستارها در این روزهای پرمشغله و سختشان تشکر کنند. 

کاسیاس یک سال پیش به خاطر عارضه قلبی در تمرین پورتو مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد و شاید به همین خاطر است که بیش از هر کسی ارزش کار پزشکان و پرستاران را درک می کند چرا که در آن زمان هم پزشکان جانش را نجات دادند.