مخالفت ستارگان لیگ انگلیس با شروع دوباره مسابقات

مخالفت ستارگان لیگ انگلیس با شروع دوباره مسابقات

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ انگلیس با موانع زیادی برای شروع دوباره مسابقات مواجه است. دیروز باشگاه های پایین جدول با برگزاری ادامه بازیها در زمین بی طرف مخالفت کردند و  حالا به گفته دیلی میل برخی بازیکنان سرشناس فوتبال انگلیس به باشگاه هایشان اعلام کرده اند که تا زمانی که شرایط عادی نشود حاضر نیستند به تمرینات برگردند.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که شمار قابل توجهی از بازیکنان سرشناس لیگ انگلیس شخصا با مربیان خود تماس گرفته اند و اعلام کرده اند که در این شرایط حاضر نیستند که به تمرینات برگردند چرا که شرایط فعلی را خطرناک می دانند. این در حالیست که برخی از تیم های لیگ انگلیس در نظر دارند که برای هفته آینده تمرینات گروهی خود را اغاز کنند.

این منبع گزارش داده است که دنی رز و سرجیو آگوئرو برخی از بازیکنانی بودند که به صورت علنی در گروه های واتسپ نگرانی های خود را ابراز داشته اند و بازگشت فوتبال در شرایط فعلی را تصمیمی اشتباه می داد. بازیکنان حس می کنند که از آنها در مذاکرات پیرامون بازگشت به مسابقات هیچ نظری گرفته نشده است و گویی که مسئولان مسابقات به نظر آنها هیچ اهمیتی نمی دهند.

در حال حاضر مدیران لیگ انگلیس در نظر دارند که هفته ای دو بار از بازیکنان و کادر فنی و سایر کارمندان اطراف باشگاه ها تست کرونا بگیرند.