احتمال بازنشستگی هیگواین از فوتبال در پایان فصل

احتمال بازنشستگی هیگواین از فوتبال در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی - در ایتالیا شایعات در مورد آینده گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی زیاد است. دوشنبه باید تمرینات گروهی یوونتوس از سر گرفته شود و هیگواین احتمالا جمعه از آرژانتین راهی تورین خواهد شد. این بازیکن باید چهارده روز قرنطینه را سپری کند و بعد از آن به تمرینات در کنار هم تیمی ها برگردد. 

به گزارش فوتبالی، گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که هر چند که هیگواین تا سال 2021 با یوونتوس قرارداد دارد اما هیچ بعید نیست که در پایان فصل تصمیم بگیرد که فوتبال را کنار بگذارد و بازنشسته شود.

هیگواین تمایلی به حضور در یووه در فصل آینده ندارد. او از تیم های امریکایی نظیر گالکسی و میامی پیشنهاد دارد و در کشورش نیز تیم ریورپلاته از بازگشت او استقبال کرده است. یووه حتی حاضر است که راه پیوستن هیگواین به ریورپلاته را باز کند تا آنها بتوانند خورخه کاراسکال پدیده 21 ساله را از تیم آرژانتینی بخرند.

اما هیگواین تصور می کند که بازگشت به فوتبال آرژانتین فشار زیادی به او وارد خواهد کرد و هیچ بعید نیست که در سن 33 سالگی تصمیم بگیرد فوتبال را کنار بگذارد. ال پیپیتا در این فصل هشت گل زد و هشت پاس گل داد و نمایش قابل قبولی در یووه از خودش ارائه داد.