بازیکنان کلیدی در راه انتقال پیانیچ به بارسلونا چه کسانی هستند؟

بازیکنان کلیدی در راه انتقال پیانیچ به بارسلونا چه کسانی هستند؟

خبرگزاری فوتبالی – مذاکرات دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر انتقال میرالم پیانیچ ادامه دارد. یکی از دلایل طولانی شدن این مذاکرات، دخیل بودن نام‌های متعدد است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، اولین نام و مهم‌ترین بازیکن در این انتقال آرتور ملو است که یوونتوس به امضای قرارداد با او علاقه فراوانی دارد هرچند بارسلونا خیلی دوست ندارد او را در معامله وارد کند. دومین بازیکن نلسون سمدو است که شایعات زیادی درباره خروج او از بارسا شنیده می‌شود. یوونتوسی‌ها برای تقویت خط دفاع خود به او نیاز دارند.
آرتور ویدال که سابقه حضور در یوونتوس را دارد، به همراه ایوان راکیتیچ جزء گزینه‌های مورد نظر یوونتوس هستند. این دو بازیکن را می‌توان تقریبا هم‌پستی‌های پیانیچ در نظر گرفت که در صورت حضور او در بارسلونا باید بر سر تصاحب جایگاه خود بجنگند هر چند که راکیتیچ علاقه‌ای به بازی در یوونتوس ندارد و ویدال هم به احتمال زیاد به عنوان بخشی از قرارداد لوتارو مارتینز به اینترمیلان می‌رود. رسانه ال‌موندو اعلام کرده ژان کلیر تودیبو هم که به طور قرضی در شالکه بازی می‌کند احتمالا به بارسا برگردد و در صورت تمایل یووه با پیانیچ معاوضه می‌شود. اگر او به یوونتوس برود پای دانیل روگانی هم به معامله باز می‌شود و ممکن است او هم راه بارسلونا را در پیش گیرد.

1101