حامد شیری: اگر شرایط مهیا بود لیگ برتر را برگزار کنند

حامد  شیری: اگر شرایط مهیا بود لیگ برتر را برگزار کنند

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی هستیم و اگر لیگ ادامه پیدا کند با تمام قوا به میدان می‌رویم.

به گزارش فوتبالی به نقل از میزان، حامد شیری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم فوتبال نساجی مازندزان اظهار داشت: فعلا تمرینات را به صورت انفرادی زیرنظر کادرفنی انجام می‌دهیم و از طریق فضای مجازی با مربیان در ارتباط هستیم، اما این تمرینات اصلا جایگزین تمرینات گروهی برای ما نمی‌شود.

وی در خصوص آینده نامعلوم لیگ برتر فوتبال گفت: نظرات بین تیم‌ها مختلف است، برخی از تیم‌ها هزینه‌های زیادی کرده‌اند و خواستار ادامه لیگ برتر و مسابقات هستند، اما بعضی از تیم‌ها نظرات دیگری دارند، اما من نظرم این است اگر شرایط مهیا بود باید مسابقات را برگزار کنند و لیگ را به پایان برسانند.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران درباره اینکه لیگ را با چه رتبه‌ای به پایان می‌برید تصریح کرد: ما بعد از آمدن محمود فکری نتیجه خوبی گرفتیم و در یک بازی خارج از خانه توانستیم ۳ گل بزنیم و روند رو به رشدی داشتیم که لیگ تعطیل شد، اما همچنان از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی هستیم و اگر لیگ ادامه پیدا کند با تمام قوا به میدان می‌رویم.

7655