مکالمه جالب آگوئرو با مسی در حین بازی فیفا؛ در اردوهای آرژانتین PES بازی می‌کردیم!

مکالمه جالب آگوئرو با مسی در حین بازی فیفا؛ در اردوهای آرژانتین PES بازی می‌کردیم!

خبرگزاری فوتبالی – سرخیو آگوئرو همچنان با انجام بازی‌های کامپیوتری آنلاین هوادارانش را سرگرم می‌کند. این بار اما ماجرای مکالمه آنلاین او با لیونل مسی به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، آگوئرو ویدیوهایی از بازی کردن آنلاین خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد که در حین ضبط یک ویدیو مسی به او پیام می‌دهد.
مارکا نوشته یکشنبه شب در حالی که آگوئرو در حال بازی بوده، مسی ناگهان به او پیام می‌دهد و در واتساپ برای آگوئرو می‌نویسد: نمره‌هایی فیفا به بازیکنان اهمیتی ندارد! آگوئرو در پاسخ به مسی گفته: درست می‌گویی و این نمرات دروغی بیش نیست. یک روز یک نفر با نمره ۸۷ توانست ۳ گل به من بزند و از هر جا شوت می‌زد من گل می‌خوردم!
مسی در ادامه اشاره کرده این سیستم نمره دهی باعث می‌شود تا رقیب فیفا یعنی PES پیشرفت کند. آگوئرو در ادامه گفته: مسی در حال صحبت با من درباره PES است زیرا وقتی در تیم زیر ۲۰ ساله‌های آرژانتین بودیم با هم بازی می‌کردیم و همدیگر را بر سر بازی می‌کشتیم!
در ادامه آگوئرو اعلام می‌کند مسی در پیامی به او گفته دیگر برای بازی کردن پیر شده‌ای اما آگوئرو می‌گوید: بله. پیر شده‌ام اما تازه اندکی ریش و چین و چروک دارم درست است؟
چند لحظه بعد هم مسی به این مکالمه پایان می‌دهد که در این زمان آگوئرو اعلام می‌کند: باید در این لحظه با لیونل مسی خداحافظی کنیم. او می‌رود تا بخوابد! برو بخواب. ما اینجا هستیم تا به بازی ادامه دهیم!

1101