انتظاری: نمی‌خواهند پرسپولیس چهارمین قهرمانی را کسب کند

انتظاری: نمی‌خواهند پرسپولیس چهارمین قهرمانی را کسب کند

خبرگزاری فوتبالی-پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم اراده‌ای برای ادامه بازی‌ها وجود ندارد و نمی‌خواهند پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند.

به گزارش فوتبالی به نقل از میزان، سهراب انتظاری در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت مبهم لیگ‌برتر اظهار داشت: دو ماه است که از لیگ‌برتر می‌گذرد و مسئولان فقط در حال حرف زدن هستند که آیا می‌شود بازی‌ها را برگزار کرد یا خیر. همه جای دنیا با حفظ مسائل بهداشتی، بازی‌ها را برگزار ، ما چه فرقی با این کشور‌ها داریم؟

وی ادامه داد: همه مشاغل در کشور در حال فعالیت است غیر از فوتبال. با گرفتن تست از بازیکنان و بدون حضور تماشاگران، می‌توانیم مسابقات را آغاز کنیم اما من فکر می‌کنم اراده‌ای برای ادامه بازی‌ها وجود ندارد و نمی‌خواهند پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند.

انتظاری در خصوص صحبت‌های مدیران و مربیان در خصوص لغو لیگ برتر عنوان کرد: آقایان حرف از انسانیت می‌زنند و مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی هستند، اما یک بار رفتند به بیمارستان‌ها به بیماران کمک کنند؟ انسانیت و توجه به سلامتی فقط لغو مسابقات فوتبال است؟ تمام این باشگاه‌ها می‌دانند نمی‌توانند به پرسپولیس برسند و فقط بهانه می‌آورند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره باشگاه و مدیریت این تیم تصریح کرد: من از سال ۸۰ به پرسپولیس آمدم تا الان ۱۹ سال از آن روز گذشته ولی وضعیت مدیریتی پرسپولیس همین بوده؛ سالی یکی، دو مدیرعامل عوض می‌کنند، اعضای هیئت مدیره را تغییر می‌دهند و هیچ مشکلی حل نمی‌شود. من از وزیر می‌خواهم تکلیف این باشگاه را یکبار برای همیشه روشن کند.

وی افزود: پرسپولیس دست افرادی افتاده که معلوم نیست از کجا آمده‌اند؛ در حالی که این تیم جای امثال پروین و دادکان است. پرسپولیس افراد تحصیل‌کرده زیادی دارد، اما کسانی به این باشگاه می‌آیند که رزومه مشخصی ندارند. واقعا بازیکنان این تیم گناه دارند که در این شرایط با باشگاه قرارداد بسته‌اند. امیدوارم پرسپولیس خصوصی شود یا اینکه اگر قرار است دولتی بمانند، از مشکلات مالی خلاص شود.

انتظاری درباره درگیری پیش آمده بین بهروز رهبری‌فرد و تعدادی از پیشکسوتان هم گفت: رهبری‌فرد یکی از با معرفت‌ترین پیشکسوتان پرسپولیس است. به نظر من حیدری از حرف او بد برداشت کرد و من واقعا از سپهر انتظار نداشتم جواب رهبری‌فرد را این‌گونه بدهد. باید احترام بزرگ‌ترها را نگه داریم تا این درگیری‌ها به وجود نیاید.

7655