کاناوارو: همه مسی را می‌دیدند، من اینیستا را/ انتقال امباپه به رئال سخت است

کاناوارو: همه مسی را می‌دیدند، من اینیستا را/ انتقال امباپه به رئال سخت است

خبرگزاری فوتبالی – فابیو کاناوارو درباره شرایط نقل و انتقالاتی رئال مادرید و آندرس اینیستا به صحبت پرداخت.
به گزارش خبر گزاری فوتبالی، فابیو کاناوارو در گفت و گو با AS درباره اینیستا گفته: او با سبک خاصی فوتبال بازی می‌کرد و نمی‌توانستید وقتی بازی‌اش را می‌بینید دوستش نداشته باشید. او یک فوتبالیست حرفه‌ای بود که من واقعا بازی‌اش را می‌پسندیدم. همه علاقه‌مند به دیدن مسی بودند اما من دوست داشتم بازی اینیستا را ببینم.
کاناوارو که سابقه حضور در رئال مادرید را دارد و در حال حاضر سرمربی تیم گوانگ‌ژو اورگرانده است درباره کیلین امباپه و شایعات زیادی که درباره انتقال او به مادرید وجود دارد گفته: رئال به بازیکنانی مانند امباپه نیاز دارد. او بازیکنی جوان است که می‌تواند جا پای رونالدو بگذارد. طبیعی است که رئال بخواهد با او قرارداد امضا کند اما پاریسن ژرمن به پول انتقال او نیازی ندارد. پاریسی‌ها می‌خواهند قهرمان لیگ قهرمانان شوند و به همین دلیل می‌خواهند او را در تیم خود نگه‌دارند.
کاناوارو در پایان گفت: فکر می‌کنم برای رئالی‌ها امضای قرارداد با او سخت باشد. رئیس پاریسن ژرمن کسی است که می‌‌‌خواهد همه چیز را ببرد. به خوبی آن‌ها را می‌شناسم و می‌دانم با چنگ و دندان می‌جنگند تا امباپه از پاریسن ژرمن جدا نشود.
گفتنی است کیلین امباپه در ۳ فصل حضور خود در پاریس ۳ بار قهرمان لیگ شده و یک قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی جام اتحادیه فرانسه به همراه پاریسی‌ها در کارنامه‌اش دارد.

1101