ادعای خبرنگار کلمبیایی: پیشرفت ۸۰ درصدی در انتقال خامس به اتلتیکو مادرید

ادعای خبرنگار کلمبیایی: پیشرفت ۸۰ درصدی در  انتقال خامس به اتلتیکو مادرید

خبرگزاری فوتبالی – اتلتیکومادرید می‌خواهد خامس رودریگز را از رقیب دیرینه و همیشگی یعنی رئال مادرید جذب کند و این انتقال طبق اعلام خاویر هرناندز بونت، خبرنگار مشهور کلمبیایی ۸۰ درصد از مراحل این انتقال انجام شده تا خامس بیش از پیش به روخی بلانکو نزدیک باشد.
به گزارش خبر گزاری فوتبالی، بازیکن ملی پوش تیم ملی کلمبیا که ۷۶ بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرده است از زمانی که از بایرن مونیخ به رئال مادرید برگشته تنها ۶۵۰ دقیقه بازی کرده و مدیران رئال چندان از عملکرد پنجمین خرید گران‌قیمت تاریخشان که ۷۱ میلیون پوند برای جذب او در سال ۲۰۱۴ هزینه کرده‌اند راضی نیستند.
هرناندز به یک شبکه رادیویی گفته: اگر رئال مادرید می‌خواهد پولش را زنده کند باید این معامله را انجام دهد زیرا اگر این انتقال تا ماه دسامبر صورت نگیرد خامس به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود. رئال مادرید باید با این انتقال موافقت کند. همان منابعی که به من اطلاع داده بودند خامس به بایرن مونیخ رفته، به من گفته‌اند ۸۰ درصد مراحل انتقال خامس به اتلتیکومادرید انجام شده است.
با وجود آن‌که طرفداران رئال مادرید و اتلتیکو مادرید با هم دشمنی دیرینه‌ای دارند اما مدیران این دو تیم از کار کردن با هم واهمه‌ای ندارند و از مارکوس یورنته، تئو هرناندز و در مجموع ۱۴ انتقال بین این دو باشگاه می‌توان در این زمینه اشاره کرد.

1101